بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر : ۱۳۳۲۰۳
روزنامه خراسان نوشت:

عقربههاي ساعت 20:30 را نشان ميداد که جوان ۲۵ سالهاي به نام «م» با دختر ۱۶ سالهاي که از چند ماه قبل در پارک آشنا شده بود تماس گرفت و از او خواست براي ديداري حضوري به چهارراه الغدير در بولوار شهيد رستمي مشهد بيايد. دختر نوجوان هم که به همراه خواهر ۱۸ ساله و يکي از دوستانش در خيابان گردش ميکرد از اين پيشنهاد خوشحال شد و دقايقي بعد به سر قرار رفت.

در همين حال «م» با موتورسيکلت آپاچي مشکي به کنار دختر ۱۶ساله رسيد و مشغول صحبت با او بود که ناگهان «الف» جوان ۲۲ ساله ديگر با موتورسيکلت هوندا به طرف آنها آمد. او آنقدر عصباني بود که نرسيده به دختر نوجوان موتورسيکلت را روي زمين رها کرد و در يک چشم بر هم زدن برق تيغه چاقويش در تاريکي شب درخشيد. او در حالي که ناسزا ميگفت ضربهاي را به گودي گردن و ضربه ديگر را به بازوي «م» فرود آورد و از صحنه حادثه گريخت. دختر ۱۶ ساله و همراهانش نيز که به شدت ترسيده بودند از محل فرار کردند.

اين گزارش حاکي است: مصدوم که به بيمارستان امدادي مشهد منتقل شده بود بر اثر عوارض ناشي از اصابت چاقو جان سپرد و لحظاتي بعد ماموران کلانتري مصلي ماجراي اين جنايت را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

ماموران پلیس موفق شدند با به دست آوردن هويت مقتول، منزل دختراني را که همراه وي بودهاند شناسايي کنند و بدين ترتيب بررسيهاي شبانه درباره اين جنايت ادامه يافت. ماموران انتظامي تا ساعت ۴ بامداد روز گذشته در کنار مقام قضايي به عمليات پليسي خود براي دستگيري قاتل ادامه دادند، اما او به مکان نامعلومي گريخته بود و دامنه اين عمليات با همکاري ماموران کلانتري طرق به اطراف شهر نيز کشيده شد تا اينکه ۳ دختر همراه مقتول دستگير شدند و پرده از راز اين جنايت برداشتند.

در حالي تلاش کارآگاهان براي دستگيري ضارب ادامه دارد که دختر ۱۶ ساله روز گذشته به قاضي ويژه قتل عمد گفت: شب حادثه «الف» با من تماس گرفت و گفت ميخواهد مرا ببيند اما من پاسخ او را ندادم و سپس با «م» که از مدتي قبل با او دوست بودم تماس گرفتم و گفتم «الف» چنين پيشنهادي به من کرده است او هم گفت: پس حالا بايد بيايي با هم حضوري صحبت کنيم ولي وقتي سر قرار رفتم اين حادثه رخ داد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
عامل قتل یعنی دختر 16ساله باید اعدام گردد