بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: «اگر نظر وزیر دولت روحانی این است که مشکل فوتبال من هستم خیلی راحت می روم.»
کد خبر : ۱۳۳۲۰۵
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علی دایی در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره حضورش در تمرین روز چهارشنبه سرخپوشان و اینکه بهتر بود به این تمرین نرود عنوان کرد: «من می گویم مگر با سایت ها سرمربی شدم؟ تا زمانیکه حکم برکناری ام را ندهند سرمربی پرسپولیس هستم. کارهای دیگر را رها کردید و چسبیده اید به اینکه دایی رفته سر تمرین. وقتی او اخراج نشده باید سر تمرین می رفت.»

 وی ادامه داد: «اینجا از هواداران پرسپولیس و مردم خوب مان طلب حلالیت می کنم. نمی خواهم خودم را تبرئه کنم. ما هم ایراداتی داشتیم و مشکل فنی داشتیم. با این وجود برخی مسائل باید روشن شود. هر چند نمی توانم همه حرف ها را بزنم.» سرمربی پرسپولیس خطاب به فردوسی پور تاکید کرد: «من را آقای احمدی نژاد سرمربی تیم ملی نکرد. شما دارید جو می دهید. او من را برداشت. من را آقای علی آبادی از پیش کفاشیان زنگ زد و سرمربی کرد. با این استدلال یعنی اینکه الان آقای وزیر من را کنار گذاشت یعنی روحانی من را کنار گذاشت.» وی ادامه داد: «پس از بازی عربستان احمدی نژاد برای برکناری من مستقیم دستور داد. برای حضورم در تیم ملی، کفاشیان اس ام اس داد که آقای مهندس می خواهد صحبت کند. او پیش علی آبادی بود. پس از بازی عربستان دستور مستقیم احمدی نژاد بود که من را برکنار کرد. این را کفاشیان هم تایید کرد. برای اولین بار می گویم که به دایی پیشنهاد داده بودند در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد باشد و چون نرفتم من را کنار گذاشتند. من نبش قبر نکردم و شما این کار را کردید.» 

دایی درباره برکناری اش از پرسپولیس تاکید کرد: «رحیمی گفت که من را به جلسه دعوت کنند اما سیاسی پس از صحبت با یک نفر گفتند نه دایی باید برود. من دوست دارم بدانم آن یک نفر چه کسی بود.» وی ادامه داد: «در این چند ماه که در خدمت پرسپولیس بودم یک نفر همه جوره با ما بود و پشت تیم ما بود و آن هم رحیمی بود. او کنار ما بود و جز رحیمی اخبار خوشی از باشگاه نمی شنیدیم.» دایی افزود: «من در هیات مدیره به همه گفتم اگر مشکل دارید خیلی راحت می روم. این پست و مقام ها برای من ارزش زیادی ندارد و خیلی چیزهای دیگر هست که برایم اهمیت دارد. این پست ها برای من ارزشمند نیستند. در هیات مدیره هم گفتم اگر مشکلی دارید خیلی راحت جدا می شوم. از هفته دوم مصاحبه های شما شروع شد. از وقتی هیات مدیره تشکیل شد، درسایت ها هست که علیه من مصاحبه صورت گرفت.» 

سرمربی سابق پرسپولیس خطاب به سیاسی گفت: «من مربی بودم که قرارداد داشتم و شما تازه به هیات مدیره آمده بودید و گفتید تا دو، سه روز آینده سرمربی را معلوم می کنیم. روز 7 اردیبهشت گفتید که تا دو روز آینده سرمربی آتی تیم را تعیین می کنیم. من ایراد را از شما نمی دانم. ایراد از کسانی است که شما را گذاشتند و درباره این مسائل جبهه گرفتید. من می دانستم در هیات مدیره چه خبر است.» دایی تاکید کرد: «از اسفند سال قبل مشکل با وزارت ورزش شروع شد که جلسات را به بیرون درز دادند. مشکل دیگر لیست دروغین مالی بود که مطبوعات چاپ کردند. من علی دایی هستم و زیر بار زور نمی روم. از آنجا مشکلات شروع شد و با این مشکلات تیم دوم شدیم. در 3 فصلی که در پرسپولیس بودم تیم را به آسیا بردم. ما امسال بد نتیجه گرفتیم و این مساله هزار دلیل دارد.» وی درباره اظهارات محمد مایلی کهن علیه خود خطاب به فردوسی پور گفت: «شما در برنامه زنده اجازه می دهید به دایی تهمت بزند. او نتوانست حرف هایش را دادگاه ثابت کند. سه دفعه است که او را در دادگاه تجدید نظر محکوم می کنند.» دایی درباره انتقاد مایلی کهن مبنی بر اینکه او با لباس شخصی و نه ورزشی به تمرین پرسپولیس می رفت گفت: «من با لباس شخصی رفتم و آنجا رختکن داریم و عوض می کنیم. شاید یکی، دو بار آن هم روزهایی که فردای بازی بوده و ریکاوری کردیم با لباس شخصی رفتیم. به هر حال وکلای من قانونی کار را جلو می برند.» وی افزود: «آنهایی که پرسپولیس را در این مدت نابود کردند کسانی بودند که مصاحبه کردند. افرادی که الان نیستند مصاحبه می کنند. در حالیکه علی دایی وقتی رفت یک مصاحبه نکرد. طاهری از اعضای هیات مدیره به من گفت که دو گزینه برای پرسپولیس بوده است. یکی درخشان و یکی ایشان که صحبت کردند (منظوردایی مایلی کهن بود). متاسفانه او همه چیز را می داند و درست می گوید و بعد در دادگاه نمی توانند اثبات کنند.» دایی درباره توافق با باشگاه بر سر قرارداد سال سوم خود اظهار داشت: «درباره این مسائل صحبت می کنیم. من قبل از بازی ملوان راحت داشتم می رفتم. این را در هیات مدیره گفتم. این یک سناریو بود که از قبل طراحی شده بود. دوست داشتند دایی را خراب کنند اما مطمئن باشید خدا در قرآن هم گفته است که ... و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین.» وی درباره اینکه فردوسی پور مجددا گفت که می توانست به تمرین روز چهارشنبه نرود تا اینچنین برخوردی صورت نگیرد، اظهار داشت: «من عظمت و وجاهتم را دوست دارم مقابل خداوند داشته باشم. چگونه رسما اخراج شده بودم؟ مگر قرار است اخبار ورزشی ساعت 14:30 اخراج من را بگوید؟ من باید سر تمرین می بودم تا برکنارم کنند.» دایی درباره اینکه شاید تقاص برخورد بد با احمد رضا  عابدزاده را پس می دهد که به او گفته بود پشت دروازه بایستد و تمرین را آنالیز کند گفت: «احمد بزرگ من است و برایش احترام زیادی قائلم اما وقتی مربی دروازه بان ها می آورم عابدزاده باید کمک دیگری کند. ما گفتیم عابدزاده تیم حریف را اگر می تواند آنالیز کند.» وی گفت: «از هواداران پرسپولیس می خواهم از امروز خیلی بیشتر از قبل بیایند و تیم را حمایت کنند که پرسپولیس موفق باشد. من و دایی ها می آییم و می رویم و این پرسپولیس است که می ماند.» دایی درباره اینکه به تمرین روز چهارشنبه رفت اظهار داشت: «فردای بازی ایران با عربستان، ساعت 9:30 صبح خبرگزاری برنا اس ام اس زد که من برکنار شدم ولی به تمرین تیم ملی رفتم تا کفاشیان خبر برکناری ام را داد. اگر نظر وزیر دولت روحانی این است که مشکل فوتبال من هستم خیلی راحت می روم.»
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
شما از اول کسی نبودی اسم شما را بزرگ کردند . تو اکثر مسابقات خرابکاری میکردی. اگه کسی بودی با اون همه ثروت باد اورده برا جوانان مملکت کاری میکردی
تتا
Germany
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
تو که یک کلمه حرف بلد نیستی بزنی حالا میخوای از جو حضر کره بگیری که بگی باحمدی نزاد مخالفی . مشکل احمدی نزاد تو و امثال تو نیست بابا جان ..