بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر : ۱۳۳۲۱۳
به گزارشگروه اقتصادی باشگاه خبرنگارانبه نقل از سايپانيوز، نمايشگاه دوسالانه اتومکانيکاي فرانکفورت آلمان از معتبرترين و موفق ترين نمايشگاه هاي صنعت خودرو و صنايع وابسته جهان است که همه شرکت هاي خودروسازي معتبر دنيا در آن حاضر و توانمندي ها و دستاوردهاي جديد خود را به معرض نمايش مي گذارند و به عنوان مرجع اصلي اين صنايع مورد توجه توليد کنندگان، بازرگانان و متخصصان بين المللي است.

گروه خودروسازي سايپا با هدف ارائه توانمندي هاي خود و نمايش توان صادراتي و يافتن بازارهاي جديد، گسترش بازارهاي هدف و صادراتي، آشنايي با رقبا، محصولات مشابه و سياست هاي قيمت گذاري در بازارهاي جهاني، ارتباط با توليد کنندگان و طراحان صاحب نام جهان ، ارتباطات کاري جديد و توسعه روابط تجاري در اين نمايشگاه شرکت مي کند.

شرکت هاي سايپا، فنر سازي زر، ماليبل سايپا، رادياتور ايران، ايدکو پرس، سازه گستر و مگا موتور با ارائه تجهيزات و پتانسيل صادراتي خود در اين نمايشگاه، توانمندي خودروسازان ايراني را به معرض نمايش علاقه مندان و فعالان حوزه خودرو در سراسر جهان قرار خواهند گذاشت.
اين نمايشگاه از 25 تا 29 شهريور در فرانکفورت آلمان برگزار مي شود و گروه خودروسازي سايپا با بيش از 105 متر غرفه، قطعات، نو آوري ها و دستاوردهاي جديد و صادراتي خود را به نمايش مي گذارد.

فضاي کاري اين نمايشگاه درحوزه هاي قطعات و لوازم يدکي خودروهاي سبک و سنگين، تجهيزات تعميرگاهي، تجهيزات و لوازم مورد نياز نگهداري خودرو، لوازم تزئيني و تجهيزات تونينگ و قطعات الکتريکي خودرو است و کشورهايي چون آلمان، ايتاليا، هلند، فرانسه، انگليس، لهستان، اسپانيا، روسيه، بلژيک، ترکيه و ديگر کشورهاي صاحب فناوري برتر خودروسازي جهان حضور دارند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر