بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر : ۱۳۳۲۸۴
صراط:این پسربچه 13 ساله بحرینی بعد از تجاوز به خدمتکار 32 ساله ای که در منزلشان کار میکرد متوجه شد که فرزند دار شده است. بعد از انجام آزمایشات ژنتیکی و DNA مشخص شد که فرزند برای این پسربچه است.

فساد اخلاقی که بحرین را در شوک فرو برد+عکس

وی قرار بود امروز در دادگاه پاسخگوی عملش باشد. گفتنی است وی لقب کوچکترین پدر را گرفته است.

انتشار این خبر در بحرین موجی از حیرت و نگرانی را در بین مردم و مسئولان به وجود آورد مسئولانی که فقط به فکر سرکوب مردم انقلابی بحرین هستند و هیچ توجهی به مسائل اجتماعی و اخلاقی کشورشان ندارند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
فاسدتر ین عمل همین کار است که خبر وتصویری که صحت آن معلوم نیست واز نطر خبری نیز بی ارزش است وحتی بار منفی هم دارد در سایت ارايه شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
خدمتکار 32 ساله پسر 13 ساله اون معصومی که تو عکس هست.
واقعا متجاوز کدومیک بودند؟
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۷
بورس نيوز آيا از صحت خبر اطمينان داري؟ اين عكس در حدود 2 سال بيش با همين موضوع توي سايتها بود البته به جاي بحرين كشور انگليس را نام مي بردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
زشته، به خدا زشته. شما مثلاً خبرنگارید (البته مثلاً). مگه شما مسلمونی نیستید؟ چطور این همه دروغ میگید؟ به چه قیمتی؟ اومدید یه خبری که ربطی به بحرین نداره و اصلاً ماله چند سال پیشِ و اصلاً اینطور که طرح کردید هم نبوده، رو گذاشتید فقط به خاطر اینکه به رژیم بحرین انتفاد کنید؟ واقعاً؟ واقعا؟ شرم آوره. اونوقت میگید چرا مردم ماهواره نگاه میکنند. چرا مردم خبر رو از شبکه‌های بیگانه و غربی نگاه میکنند. اونا اگه دروغ میگن دیگه اینطور ضایع به شعور آدم توهین نمی‌کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
راست میگه. خداییش. من این تصویر رو خیلی قبل ها در سایت های خبری دیدم که نوشته شده بود این اتفاق در انگلیس افتاده و همون پسره (یه قیافه به ظاهر معصومش نگاه نکنید) متجاوز بوده و کل انگلیس و دولتمردانش تا مدتی دربهت بودند و در حال چاره جویی برای این وقایع ! اصلا خداییش به این دو نفر میخوره عرب باشند؟ از کجا این خبر رو به بحرین اون هم جدیدا ربطش دادید؟