بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
کد خبر : ۱۳۳۳۱۳
حجت‌الاسلام سيدعبدالواحد موسوي‌لاري، عضو مجمع روحانيون مبارز درباره نامه مجمع به رهبرمعظم انقلاب گفت: «اين نامه، از سوي مجمع روحانيون مبارز است و آقاي خاتمي به عنوان رئيس شوراي مركزي از طرف مجمع آن را امضا كرده‌ است. نام مجمع روحانيون مبارز با نظام و انقلاب گره خورده و نظام با آنها قهر نكرده‌ است. تازه به دوران رسيده‌هايي كه مي‌خواهند آبي را گل‌آلود كنند و از آن ماهي بگيرند، بايد بروند به حال خودشان فكري كنند.» 
وی درباره طرح پيش شرط معذرت خواهي براي نگارش چنين نامه‌هايي هم اظهار کرد: «كسي از دامان نظام خارج نشده‌ كه بخواهد بازگردد، بنابراين، نامه مجمع روحانيون مبارز يك نامه‌نگاري درون نظام بوده‌ است. مجموعه مجمع روحانيون مبارز و چهره‌هايي كه در شكل‌گيري و تداوم انقلاب موثر بوده، در تمام مراحل انقلاب، در متن انقلاب حاضر بوده‌ و هيچ موضع‌گيري‌ای جز نظام و انقلاب نداشته‌اند؛ از چه كسي بايد عذرخواهي كنند؟»
عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز همچنین اظهار كرد: «در روز‌هاي گذشته بعضي از دوستان عضو مجمع از جمله جناب آقاي محتشمي‌پور نيز به عيادت رهبر انقلاب رفته‌اند؛ البته آقاي خاتمي يزد بوده‌اند و تازه به تهران بازگشته‌اند. بنده البته چندان در جريان برنامه‌هاي آقاي خاتمي نيستم و ممكن است آقاي خاتمي هم عيادتي از رهبر انقلاب داشته‌ باشند.»
اشتراک گذاری :
ارسال نظر