بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
طی هشتمین نشست تحلیلی که با همکاری شرکت کارگزاری بانک سامان برگزار شد، بیش از 15 نفر از اعضای باشگاه حضور داشتند و پس از بررسی وضعیت بنیادین دو شرکت مخابرات و همراه اول، کلیت صنعت نیز مورد تحلیل قرار گرفت که فایل PDF تحلیل های ارایه شده در ذیل قابل مشاهده است.
کد خبر : ۱۳۳۳۴۶
نویسنده :
کیوان فر
تحلیل بنیادین صنعت مخابرات با محوریت بررسی دو نماد "اخابر" و "همراه" در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز ارایه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی هشتمین نشست تحلیلی که با همکاری شرکت کارگزاری بانک سامان برگزار شد، بیش از 15 نفر از اعضای باشگاه حضور داشتند و پس از بررسی وضعیت بنیادین دو شرکت مخابرات و همراه اول، کلیت صنعت نیز مورد تحلیل قرار گرفت که فایل PDF تحلیل های ارایه شده در ذیل قابل مشاهده است.


همچنین در این نشست طبق نظرسنجی به عمل آمده از اعضای حاضر در جلسه، 62.5 درصد نظرات صنعت مورد بررسی را خیلی خوب توصیف کردند و مابقی افراد نیز آن را متوسط خواندند.

میزان تسلط تحلیلگر و کیفیت ارایه مطالب نیز خیلی خوب و خوب ارزیابی شد و از میان کلیه نظرات تنها 25 درصد از کل آراء به روز و کاربردی بودن اطلاعات و مفروضات تحلیل را متوسط دانستند و مابقی نظرات آن را خیلی خوب و خوب توصیف کردند.


لینک ثبت نام نشست صنعت دارو 

http://www.boursenews.ir/fa/forms/17


گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3


در پایان این نشست همانند جلسات قبلی گواهینامه حضور برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز صادر شد.

نشست تحلیلی صنعت مخابرات برگزار شد




اشتراک گذاری :
ارسال نظر