بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر : ۱۳۳۴۲۹
 با پیگیری‌های وکیل کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس این باشگاه به پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از حواشی که برای باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده کشتی‌گیران پیشین این باشگاه رخ داد، مبلغ 268 میلیون تومان از حساب بلوکه شده این باشگاه به حساب کشتی‌گیران واریز و بین آنها تقسیم شد اما وکیل کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس با پیگیری‌های خود توانست بار دیگر این باشگاه را به پرداخت 600 میلیون تومان محکوم کند.

حمید کلوانی نوری، وکیل کشتی‌گیران و والیبالیست‌های پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: حدود یک ماه پیش جلسه‌ای بین من و خواجه‌وند در دفتر ریاست محترم شعبه 37 دادگاه صدر برگزار و قرار شد تا یک هفته صحبتی در خصوص مطالبات کشتی‌گیران انجام ندهم و در عوض طلب ما پرداخت شود و با باشگاه پرسپولیس هم تعامل داشته باشیم اما پس از گذشت بیش از یک ماه اتفاق خاصی رخ نداد و ما امروز پرونده‌ای را علیه باشگاه پرسپولیس به خواست ایفای تعهدات قراردادی باز کردیم و باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ 600 میلیون تومان به انضمام تمام خسارات وارده شده است. 

وی ادامه داد: این حکم را به باشگاه پرسپولیس تحویل دادیم و قرار شد تا هفته آینده مجدداً اقدامات و تمهیدات لازم را برای توقیف مجدد باشگاه پرسپولیس و حساب جاری آنها صورت دهیم. حکم جدید به خواندگی بهروز منتقمی و مربوط به توافقنامه‌ای بین من، غلام محمدی و محمود سالارکیا در تاریخ 1393/3/21 است که در دفتر معاونت محترم قضایی دادگاه شهید صدر بوده و قرار بود این مبلغ تا تاریخ 10 تیر 93 پرداخت شود که چنین اتفاقی رخ نداد.

وکیل کشتی‌گیران و والیبالیست‌های سابق پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت طلب والیبالیست‌ها از این باشگاه اظهار داشت: تمام اقدامات علیه باشگاه پرسپولیس و در خصوص دریافت طلب انجام شد و در آینده نزدیک به طور کامل توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر