بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر : ۱۳۳۴۵۰
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه در این استان اجازه جولان ، تحرک و فعالیت به اعضای گروه ها و سازمان های تکفیری را نمی دهد.
  
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسن رجبی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در پاسخ به برخی شایعات در مورد انتشار ویدیوهایی از فعالیت اعضای گروه های تکفیری در استان کردستان در فضای مجازی، افزود: اینکه جولان و فعالیت اعضای گروه های تکفیری در کردستان کذب و غیر واقعی است جای تردیدی ندارد چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه هیچگونه تحرک و فعالیتی به این افراد را نمی دهد.

وی انتشار اینگونه ویدیوها را تبلیغات رسانه ای دشمن دانست و گفت: رسانه های فعال استان باید به مردم اطمینان و آرامش دهند که کردستان بسیار امن و جای نگرانی نیست.

وی فضاسازی رسانه ای تکفیری ها را مقدمه انجام و اجرای برخی فعالیت های آنان دانست و افزود: ما به عنوان متولیان امنیت پایدار در استان کردستان‏، هیچگاه اجازه تبلیغات، نفوذ و فعالیت افراد وابسته به گروه های تکفیری را نمی دهیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه مردم این استان مسلمان و اعتقاد وافر به آموزه های دینی دارند، گفت: مردم کردستان از گروه های تکفیری نفرت دارند و معتقدند این تفکر، تفکری اسلامی نیست.

وی به اعلام انزجار روحانیون، روشنفکران، هنرمندان و نخبگان از گروه های تکفیری اشاره کرد و افزود: فضای استان کردستان مملو از اعلام انزجار و نفرت و تنفر از فعالیت گروه های تروریستی و تکفیری است.

سردار رجبی تلاش گروه های تکفیری تروریستی را بدنام کردن اسلام دانست و گفت: گروهک های تکفیری به نام اسلام این دین رحمانی را بدنام کردند و بیشترین جفاها را در حق این دین و پیامبر اکرم (ص) روا داشته اند.

وی تاکید کرد هرجا هر فرد، گروه و دسته ای بخواهد امنیت استان را به هم بریزند به شدت با آن برخورد می کنیم.

سردار رجبی با اشاره به اینکه معدود افراد وابسته به تفکر گروه های تکفیری در استان کردستان وجود دارند، گفت: اجازه ابراز وجود، فعالیت و تبلیغات به رهروان این تفکر را نمی دهیم.

فرمانده سپاه کردستان در ادامه اعلام کرد در هفته دفاع مقدس در استان کردستان 806 برنامه از جمله عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اعزام اکیپ های بهداشتی درمانی رایگان در سطح استان برگزار می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر