بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که اقتصاد رکن است اما فرهنگ مهم‌تر و ضروری‌تر از اقتصاد است، اظهار کرد: وضعیت دانشگاه‌ها از لحاظ فرهنگی نگران کننده است و باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود.
کد خبر : ۱۳۳۴۸۵
به گزارش نامه نیوز،یت‌الله محسن مجتهد شبستری در اجلاس سراسری روسای مراکز پیام نور کشور در تبریز گفت: روسای دانشگاه‌ها باید در انتخاب اساتید خود بسیار هوشیار باشند و افرادی را برگزینند که علاوه بر سطح علمی از سطح اعتقادی و تعهد به نظام اسلامی نیز جزو برترین‌ها باشند.

وی افزود: مسئله اعتدال و حرکت فراجناحی در مدیریت‌ها باید لحاظ شود و روسای دانشگاه‌ها نباید وابسته به جناح خاصی باشند.

وی ادامه داد: سلایق سیاسی آفت بزرگی در استخدام‌ها و گزینش‌های اداری است که باید در مقابل این آفت ایستاد و در حد توان در جرای عدالت در جامعه اسلامی گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مبارزه و حرکت در مقابل توطئه‌های دشمنان اعم از توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی را مدیریت جهادی گویند که مدیران کشور باید سعی کنند تا با گام برداشتن در این راستا نقشه‌های دشمنان اسلام و کشور را نقش بر آب کنند.

شبستری با اشاره به شاخصه‌های مدیریت جهادی تاکید کرد: تعمیق باورهای مذهبی در مدیران و زیردستان آنان، سعه صدر و صبر و تحمل و مدیریت جهادی و توکل به خدا از جمله این شاخصه‌هاست. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر