بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر : ۱۳۳۵۷۷
ایرنا نوشت:
معاون فنی، مهندسی وخدمات ترافیک راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: ارایه سند مالکیت خودرو به مردم توسط نیروی انتظامی دارای وجاهت قانونی است.

سرهنگ احمد رستمی عصر جمعه در برنامه زنده تلویزیونی مناظره با موضوع نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی و ابهام در ماده ۲۹ قانون راهنمایی و رانندگی افزود: نیازی نیست مردم برای اخذ سند مالکیت خودرو به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس مقررات جاری، اقدامات و خدمات شماره‌گذاری و نقل وانتقال خودرو و شماره گذاری وسیله نقلیه (خودرو وموتورسیکلت) را برعهده دارند و براساس ماده ۲۲ مسوولیت صدور سند وسیله نقلیه به نیروی انتظامی سپرده شده است.

معاون فنی، مهندسی وخدمات ترافیک راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به طرح ملی شماره‌گذاری پلاک خودرو به نام مالک وسیله نقلیه اشاره و تاکید کرد: این طرح از بهمن ماه ۸۲ به مرحله اجرا در آمده است و محوریت تخصیص شماره پلاک به نام فرد مالک ثبت می‌شود و مسوولیت‌های حقوقی وسیله نقلیه نیز بر عهده فرد مالک است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
ولي قانون بادفترخانه هاست نه باراهنمائي ورانندگي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
ما که نفهمیدیم آخر این قضی چی شد راهنمایی میگه حق منه دفاتر میگن حق ماست الان چندین سال با این برنامه از مردم بی نوا هزینه دوباره اخذ میشه بابا شما تکلیف دو تا اداره رو نمیتونی حل کنی اونوقت میری ......
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
همه جای دنیا نقل و انتقال خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد بجز ایران که هفت خان رستم را باید بگذرانی