بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
مدیر مالی شرکت نیروکلر عنوان کرد:

بهره برداری از طرح توسعه "شکلر" طی سه سال آینده

خرید کارخانه ای واقع در شهر یزد توسط شرکت نیروکلر، بهره برداری از طرح توسعه 55 تنی کلر واجرای برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از جمله اخبار و گمانه زنی هایی است که پیرامون این مجموعه منتشر می شود.
کد خبر : ۱۳۳۵۹۸
نویسنده :
جمشیدی
خرید کارخانه ای واقع در شهر یزد توسط شرکت نیروکلر، بهره برداری از طرح توسعه 55 تنی کلر واجرای برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از جمله اخبار و گمانه زنی هایی است که پیرامون این مجموعه منتشر می شود.

در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت نیروکلر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: کارخانه تولید MCA و CMC در حالی طی دو سال اخیر توسط این مجموعه خریداری شده که در حال حاضر هیچ برنامه ای جهت خرید کارخانه ای جدید در نظر نداریم.

حسین قاسمی به روند تولید واحدهای MCA و CMC اشاره کرد و گفت: واحد تولید MCA طی یک سال اخیر راه اندازی و اکنون نیز ماهانه 100 تن از این محصول تولید می شود. علاوه بر این، واحد تولید CMC آماده بهره برداری می باشد، اما این واحد پس از بازاریابی و بررسی وجود متقاضی کافی در بازار فروش محصولات راه اندازی می شود.

وی با اشاره به طرح توسعه 55 تنی کلر افزود: پروژه مذکور پس از تأمین هزینه های مالی آن طی سه سال آینده اجرایی خواهد شد و از این رو می توان گفت در حال حاضر شرایط لازم برای بهره برداری از طرح مذکور فراهم نیست.

مدیر مالی شرکت نیروکلر در خصوص چگونگی تأمین هزینه های این طرح اظهار داشت: هزینه های مالی پروژه 55 تنی کلر در مرحله اول از طریق دریافت تسهیلات بانکی 50 میلیارد تومانی تأمین می شود که البته تاکنون این مجموعه موفق به انجام این امر نشده است.

قاسمی افزود: مابقی هزینه ها نیز از طریق اجرای افزایش سرمایه 100 درصدی "شکلر" از محل آورده نقدی سهامداران یا مطالبات حال شده فراهم می شود که این امر نیز پس از دریافت تسهیلات بانکی قطعی خواهد شد.

برهمین اساس می توان گفت آثار مثبت ناشی از اجرای پروژه مذکور طی سه سال آینده در بودجه این مجموعه نمود پیدا خوهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
سهم شکلر طلاست حقوقیهاش میخوان سهم رو مفت از چنگ مردم بکشن بیرون
به گفته مدیر مال شکلر گفت: واحد تولید MCA طی یک سال اخیر راه اندازی و اکنون نیز ماهانه 100 تن از این محصول تولید می شود. علاوه بر این، واحد تولید CMC آماده بهره برداری می باشد،