بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر خبر داد:

مجوز افزایش نرخ فروش تایر صادر شد

افزایش نرخ فروش تایر از نیمه دوم سال جاری در دستور کار تولیدکننده تایر قرار خواهد گرفت و حاشیه سود خوبی را برای شرکت های تولیدکنندگان ایجاد می نماید.
کد خبر : ۱۳۳۶۴۰
نویسنده :
محمد آموخته
مجوز افزایش 8 درصدی نرخ فروش تایر با توجه به درخواست انجمن صنفی صنعت تایر و همچنین پیگیری های سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان دریافت شد و از نیمه دوم سال جاری در قیمتها اعمال می گردد.

در همین راستا،سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: با توجه به درخواست انجمن صنفی صنعت تایر و همچنین پیگیری های سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان سر انجام مجوز افزایش 8 درصد نرخ فروش تایر دریافت شد.

مصطفی تنها در ادامه افزود: افزایش 8 در صدی نرخ فروش تایر از نیمه دوم سال جاری در دستور کار تولیدکننده تایر قرار خواهد گرفت و حاشیه سود خوبی را برای شرکت های تولیدکنندگان ایجاد می نماید.

وی در خصوص میزان واردات تایر به داخل کشور گفت: تولیدکنندگان تایر، تعامل مناسبی را با دولت انجام می دهند و در مقابل سیاستهای دولت نیز بایستی به گونه ای باشد که نظارت بیشتری بر مقوله واردات و تحقق وعده های داده شده انجام گیرد.در سال جاری به طور مجدد با افزایش واردات تایر به داخل کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته مواجه شدیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
این آقایان کجا هستند جلو گران شدن را بگیرند ، فقط سیاسی بازی صدمه به شرکتها و سرمایه مردم و آینده کشور و صادارات ، پر مسلم است روی گران شدن خودرو هم اثر دارد .
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
پکرمان فرصت خرید است
hamid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
به دلیل بالا بودن اهرم در ایران تایر بیشترین رشد حاشیه سود در پتایر اتفاق می افتد