بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
مدیر مالی شرکت پگاه خراسان خبر داد:

پیگیری برای مزایده فروش زمین ادامه دارد

شرکت پگاه خراسان پیگیر فروش زمین خود از طریق مزایده و همچنین با اطلاع سازمان بورس می باشد ولی تاکنون معامله ای مبنی بر فروش زمین فوق منعقد نگردیده است.
کد خبر : ۱۳۳۶۴۲
نویسنده :
محمدآموخته
شرکت پگاه خراسان پیگیر فروش زمین خود از طریق مزایده و همچنین با اطلاع سازمان بورس می باشد ولی تاکنون معامله ای مبنی بر فروش زمین فوق منعقد نگردیده است.

براساس این گزارش در هفته اخیر شایعه فروش زمینی به ارزش 12 میلیارد تومان از سوی شرکت پگاه خراسان در برخی از سایت های خبری منتشر گردید که منجر به پیگیری خبرنگار ما مبنی بر صحت و سقم خبر فوق قرار گرفت.

در همین راستا، مدیر مالی شرکت پگاه خراسان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن تکذیب خبر فروش زمین شرکت فوق اظهار داشت: شرکت پگاه خراسان پیگیر فروش زمین خود از طریق مزایده بوده و این امر همچنین با اطلاع سازمان بورس می باشد ولی تاکنون معامله ای مبنی بر فروش زمین فوق منعقد نگردیده است.

زرگر باشی در راستای پیگیری های به عمل آمده از سوی انجمن لبنیات مبنی بر اخذ مجوز افزایش نرخ فروش لبنیات افزود: تاکنون مجوزی مبنی بر افزایش نرخ فروش لبنیات ابلاغ نگردیده و همچون روال سابق محاسبه می گردد.

وی در خصوص امکان افزایش مجدد سرمایه شرکت پگاه خراسان در سال جاری نیز اظهار داشت: در حال حاضر برنامه ای مبنی بر افزایش سرمایه مجدد شرکت مذکور در نظر گرفته نشده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا ایکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
با تشکر از زحمات پرسنل بورس نیوز

من یکسال بیشتر با این سهم بودم و هستم و از نزدیک هم اشنا هستم به شیفت کاری و میزان تولید و جذب شیر و فروش داخلی و صادرات که بنده حقیر تک سهم غشان هستم

بزودی نهایت تا اخر مهرماه باید همه چیز اشکار بشه و از طرفی بحث فروش ملک در مجمع اعلام کردند که تا شهریور ماه باید انجام دهیم که فروش شد ولی از مبلغ خبری ندارم و مجوز افزایش سرمایه هم از تجدید و از انباشته گرفته شد این هم نهایت تا دوماه اینده باید اعمال کند

حال این خبرها فقط باعث منحرف تعدادی از سهامداران جز که با 10 یا 15هزار سهم باید بفروشند تا تعدادی که خبر دارند بخرند و سود کنند و خوشحالی اما با ناراحتی تعدادی چطور این پول و این نون از گلوی کسی رد میشه

خدا خودش شاهد اعمال همه هست

ولی دوستان فقط سهامداری کنید تا اخرسال

صادرات به افغانستان و تاجکستان و ترکمنستان و روسیه و فروش داخلی و قرارداد با اموزش پرورش همه اینها سود بسیار عالی حداقل 150تومان میسازه
بقیه اش هم طلبکار در اینده خود شرکت در گزارشها اعلام میکند

با تشکر از مدیران غشان و بورس نیوز

رضا x
ناشناس
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
آقا تشکر این سهم خیلی وقت تو مخی بود