بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
در اقدامی بی سابقه از ابتدای مهر ماه انجام خواهد شد

تخفیف کارمزد معاملات و اعطای اعتبار بدون بهره به فعالان بازار سرمایه

بورس نیوز جهت رفاه حال مخاطبان خود و خصوصا اعضای باشگاه مشتریان اقدام به عقد تفاهم نامه در زمینه های مختلف از جمله خرید اقساطی خودرو، تخفیف دوره های آموزشی و اعطای تسهیلات (تخفیف کارمزد و اعطای اعتبار) به فعالان بازار سرمایه نموده است .
کد خبر : ۱۳۳۶۴۴

نظر به شناسایی دغدغه های سهامداران و سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار؛ بورس نیوز جهت رفاه حال مخاطبان خود و خصوصاً اعضای باشگاه مشتریان اقدام به عقد تفاهم نامه در زمینه های مختلف از جمله خرید اقساطی خودرو، تخفیف دوره های آموزشی و اعطای تسهیلات (تخفیف کارمزد و اعطای اعتبار) به فعالان بازار سرمایه نموده است .

بنا بر گزارش خبر نگار بورس نیوز، برای بهره مندی از خدمات ذکر شده اولویت با اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز است و افراد متقاضی می توانند ازطریق لینک زیر در باشگاه مشتریان ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است فعالان بازار سرمایه  به منظور دریافت خدمات و تسهیلات (تخفیف کارمزد و اعطای اعتبار)  می توانند بروی فرم ذیل کلیک کنند و آن را تکمیل  نمایند.

فرم دریافت اعتبار و تخفیف کارمزد معاملات 

اعطای اعتبار بدون بهره :

لازم به ذکر است که اعطای اعتبار به اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز بدون بهره می باشد و این خدمت منحصرا برای اعضای این باشگاه در نظر گرفته شده است. 

تخفیف کارمزد معاملات :

از سوی دیگر تخفیف کارمزد معاملات برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز فراتر  از سایرین  است و وابستگی به حجم گردش ماهیانه افراد دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
پکرمان فرصت خرید محض ...این سهم بسیار بسیار ارزنده هست