بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
شرکت شیشه و گاز در حالی توانسته براساس عملکرد واقعی سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال 93 بودجه خود را به میزان 23 درصد پوشش دهد که برخی شایعه ها حاکی از فروش قطعه زمین این شرکت می باشد.
کد خبر : ۱۳۳۶۴۷
نویسنده :
اعتماد
شرکت شیشه و گاز در حالی توانسته براساس عملکرد واقعی سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال 93 بودجه خود را به میزان 23 درصد پوشش دهد که برخی شایعه ها حاکی از فروش قطعه زمین این شرکت می باشد.

در همین راستا، عباسی، مدیر مالی شرکت شیشه و گاز در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: اگرچه طی چند روز گذشته شایعه ای مبنی بر فروش قطعه زمین "کگاز" در بازار پیچیده اما بنده از این قضیه بی اطلاع هستم.

عباسی تصریح کرد: چشم انداز شرکت شیشه و گاز با توجه به انعقاد قراردادهای جدید، تغییر در مدیریت و همچنین تغییرات در فرآیند تولید و فروش مثبت ارزیابی می شود افزون بر این شرکت شیشه و گاز علاوه بر انجام کارهای زیربنایی، حفظ حقوق صاحبان سهام را نیز در برنامه های خود گنجانده است.

مدیر مالی "کگاز" بیان کرد: همچنین شرکت شیشه و گاز در نظر دارد بازار داخل و خارج خود را تقویت کند بطوریکه هم اکنون در حال تقویت برند خود می باشد بنابراین شرکت شیشه و گاز در تلاش جهت افزایش سهم فروش خود از بازار می باشد و با توجه به اینکه این شرکت در تهران واقع شده لذا نسبت به سایر شرکت های هم گروه که در شهرستان واقع شدند، هزینه حمل آن برای مصرف کننده کاهش می یابد در نتیجه بدین طریق شرکت شیشه و گاز می تواند در جهت افزایش سهم خود از بازار داخل تلاش کند.

وی در خاتمه افزود: بطور کلی می توان اظهار کرد که چشم انداز شرکت شیشه و گاز با توجه به استراتژی آن مطلوب می باشد افزون بر این برنامه "کگاز" تقویت بخش تولید و فروش است. علاوه بر این، افزایش 71 درصدی در مقدار تولید "کگاز" طی عملکرد سه ماهه منتهی به 31 خرداد ماه سال 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین افزایش 34.6 درصدی در مقدار فروش شرکت شیشه و گاز طی مدت مذکور، حاکی از برنامه های شرکت در جهت افزایش در میزان تولید و فروش این شرکت می باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ابراهيم قنبري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
بنده نمي دونم چرامادنبال شايعه مي رويم وخودمون تحقيق نمي كنيم اگه به صورتهاي مالي شركت مراجعه كنيد زمين شركت به خاطر وام ارزي دررهن بانك ميباشد پس قابليت فروش ندارد هرچندوقت يكبارباشايعه قصددارند اين سهم روحبابي بالاببرند
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
شرکتی با بالای 80 تومان ای پی اس
رشد سود عملیاتی و رشد فروش
اصلا نیاز به فروش زمین دارد
این شرکت حبابه؟
پس پدرخش-لپارس-لسرما-کرازی- و اینا چین؟
عمو جان اطلاعاتت رو ببر بالا تر
اشاره به پست اول