بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کارگزاران و اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز

خودروی مورد نظر خود را انتخاب و با یک کلیک خریداری کنید!

با توجه به صحبت های رئیس بانک مرکزی و اعلام کف قیمتی 2900 تومان برای دلار، نمی توان زیاد به کاهش قیمت ها خوش بین بود و حداکثر تغییرات دو تا سه درصدی آن هم به صورت مقطعی را می توان مشاهده کرد.
کد خبر : ۱۳۳۶۴۸
نویسنده :
میرزمانی
مهمترین و تاثیرگذارترین عامل در بازار خودروهای خارجی نوسانات ارزی می باشد. بطوریکه با مسائل پیش رو و اخبارهای شنیده شده از مذاکرات ایران با گروه 1+5 اگر اتفاقات مثبت در حال شکل گیری باشد، همه افراد جامعه انتظار کاهش قیمت ارز را دارند که در اثر آن قیمت خودروهای لوکس وارداتی نیز کاهش پیدا خواهدکرد.

اما با توجه به صحبت های رئیس بانک مرکزی و اعلام کف قیمتی 2900 تومان برای دلار، نمی توان زیاد به کاهش قیمت ها خوش بین بود و حداکثر تغییرات دو تا سه درصدی آن هم به صورت مقطعی را می توان مشاهده کرد.

از طرفی افزایش مبلغ وام خرید خودرو که به نظر می رسد رونق نسبی در بازار را ایجاد خواهد کرد، می تواند باعث افزایش قیمت خودرو در داخل شود.

همچنین با توجه به مصوبه دولت در خصوص خودروهای بالای 2500cc و عدم ورود خودروهای متروکه که مدتی در انتظار دریافت مجوز ورود در گمرک مانده و پس از ماه ها مجوز دریافت می کنند، قیمت این نوع خودروها دستخوش افزایش قیمت خواهند شد؛ همان طور که در هفته های قبل مشاهده شد بعضی از این خودروها افزایش 20 تا 250 درصدی قیمت را تجربه کردند.

از طرف دیگر، افزایش قیمت خودروهای فرسوده (تبصره 13) و نایاب شدن این خودروها خود تأثیر مستقیم بر قیمت خودروهای وارداتی می گذارد که طی یک ماه گذشته از قیمت سه میلیون و 200 تومان برای هر خودروی فرسوده قیمت به حدود پنج میلیون تومان رسیده است.

در این شرایط یکی از راهکارهای جهانی فروش خودرو فروش اقساطی می باشد که همه اقشار جامعه می توانند خودروهای دلخواه خود را خریداری کنند که در این امر شرکت گروه یاران البرز توانسته است شرایط مطلوبی را برای خریداران ویژه خود محیا کند که بتوانند با هر مقدار سرمایه اولیه به راحتی و با اطمینان بالا طی کمترین مدت زمان خودروی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

زمان شروع طرح ثبت نام و فروش اقساطی خودروهای لوکس بیشترین تقاضا در خودروهای سدان مربوط به اپتیما و النترا بوده است.

خودروهای شاسی بلند و کراس اوور تویوتا Rav4 و IX35 نیز گوی سبقت را از دیگر هم گروهی های خود اسپرتیج و سانتافه ربوده اند.

در پایان گفتنی است پیش بینی می شود خودروهای وارداتی لوکس با موتور2500cc به پایین نوسانات قیمتی کمی را در آینده تجربه کنند و احتمال نوسانات مثبت قیمت این خودروها بیشتر است.

همچنین توجه شما را به خرید خودرو با آپشن های اصلی جلب می کنیم. چراکه آپشن های متفرقه و غیر اصلی که در کشورهای حوزه خلیج فارس روی خودرو نصب می شوند، خطرات جانی و مالی زیادی را برای خریداران این نوع خودروها در پی دارد.

شایان ذکر است، مخاطبین بورس نیوز جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام جهت دریافت خودروهای وارداتی می توانند به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند و در اسرع وقت با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.

فرم ثبت درخواست خرید خودرو

شماره تماس :09124197634

خبر خوش برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز و کارگزاران / واگذاری اقساطی انواع خودرو


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
آقا اگه سود ماشین وارداتی از بورس بهترو بی دردسرتره به ماهم بگین.