بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر : ۱۳۳۶۴۹
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد  از انعقاد بزرگترین قرارداد فروش قیر کشور خبر داد و  گفت :  قرارداد 500 هزار تنی صادرات قیر این شرکت با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، "محسن دلاویز" با بیان اینکه انعقاد این قرارداد بزرگ نشان می دهد که ایران همواره علاقمند به رشد، توسعه و آبادانی کشورهای منطقه است تاکید کرد : ایران کشوری نیست که با ابزاری همچون تحریم به حاشیه و انزوا کشانده شود.

وی ادامه داد : ما کشوری بزرگ با قابلیت های فراوان و ملتی با عزم راسخ هستیم که هیچ فشار و تهدیدی نمی تواند مانع توسعه و پیشرفت مان شود.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، حرکت های رو به رشد این شرکت را در راستای شاخص های مدیریت جهادی و تحقق حماسه اقتصادی مورد توجه مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد : خود را موظف می دانیم با خودباوری ، تلاش مضاعف و استفاده حداکثری از قابلیت های داخلی در چارچوب اقتصاد مقاومتی به فرداهایی روشن تر برای ایران اسلامی عزیز بیاندیشیم.

دلاویز با تشریح روند انعقاد این قرارداد بزرگ و تاریخی خاطرنشان کرد :  این قرارداد با توجه به تکالیف و ضوابط قانونی عرضه قیر در بورس انجام شده است و ما تمهیداتی را جهت رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه اندیشیده ایم .

وی افزود : همچنین مقرر شد برای حضور شرکت نفت پاسارگاد در خارج از مرزهای کشور و  جذب سرمایه گذاری خارجی جهت طرح ها و پروژه های احتمالی شرکت، در ادامه این قرارداد همکاری هایی بین دو طرف قرارداد انجام پذیرد.

مدیرعامل بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه با با بیان اینکه انعقاد قراردادهای بلندمدت باز هم ادامه خواهد داشت افزود: به سهامداران گفته بودم که به وعده های داده شده جامه عمل خواهم پوشاند و خوشحالم که امروز منافع درازمدت سهامداران در حاشیه امن خوبی قرار گرفته است و سهام شرکت نفت پاسارگاد هر روز ارزشمند تر از دیروز است.

دلاویز تصریح کرد : سهامداران بازهم منتظر خبرهای خوب در آینده نزدیک باشند.

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده قیر خاورمیانه آماده است تا در راستای معرفی برند قیر با کیفیت ایران به بازارهای بین المللی، حتی قیر رقبای داخلی را نیز مدیریت و به بازارهای بین المللی عرضه کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸
حتمأروی سهام تاپیکواثرمثبت دارد