بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم:

هیئت رئیسه گفت ناظر مجلس در هیئت نظارت سه‌شنبه انتخاب می‌شود

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام طاهری گفت: هیئت رئیسه اعلام کرده انتخاب نماینده ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات سه‌شنبه در دستور کار صحن خواهد بود.
کد خبر : ۱۳۳۷۱۱

حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به قرار نگرفت گزارش کمیسیون فرهنگی درباره گزینه‌های هیئت نظارت بر مطبوعات در دستور کار صحن علنی مجلس، گفت: وقتی صبح امروز دیدیم، انتخاب نماینده ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات در دستور کار صحن علنی قرار نگرفت، فوراً تشکیل جلسه داده و اعتراض رسمی خود را به هیئت رئیسه اعلام کردیم و گفتیم، ما نظر شما درباره معرفی بیش از 2 نامزد تامین کرده‌ایم و قرار نگرفتن گزارش کمیسیون درباره هیئت نظارت بر مطبوعات خلاف قانون است که آقای فرهنگی اعلام کردند که این موضوع قطعاً در دستور کار روز سه‌شنبه مجلس قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه معرفی گزینه از سوی فراکسیون‌های مجلس خلاف آئین‌نامه است، تاکید کرد: اگر فراکسیون رهروان ولایت گزینه جداگانه برای هیئت نظارت بر مطبوعات معرفی کند، اقدامش خلاف آئین‌نامه است اما اگر این فراکسیون، در بین سه گزینه کمیسیون فرهنگی، یکی را انتخاب و معرفی کند، خلاف آئین‌‌نامه نخواهد بود.

طاهری افزود: امیدواریم در جلسه روز سه‌شنبه انتخاب ناظر مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات در دستور قرار بگیرد و مشکل حل و فصل شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر