بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
طی برگزاری جلسه معارفه در روز جاری:

وضعیت فعلی و اهداف آتی بهمن لیزینگ تشریح شد

قنبری در ابتدا به معرفی شرکت بهمن لیزینگ پرداخت و افزود: شرکت فوق یکی از شرکت های جوان گروه بهمن می باشد که فعالیت خود را از سال 81 آغاز کرده و به واسطه جایگاهی که در میان شرکت های لیزینگی کسب کرده در حال حاضر یکی از اعضاء کانون شرکت های لیزینگی می باشد.
کد خبر : ۱۳۳۷۴۷
نویسنده :
محمدآموخته
مراسم معارفه شرکت بهمن لیزینگ صبح امروز در هتل سیمرغ برگزار گردید و مدیر عامل این شرکت وضعیت فعلی و اهداف آتی شرکت بهمن لیزینگ را تشریح کرد.

بنابر گزارش خبرنگار بورس نیوز، قنبری در ابتدا به معرفی شرکت بهمن لیزینگ پرداخت و افزود: شرکت فوق یکی از شرکت های جوان گروه بهمن می باشد که فعالیت خود را از سال 81 آغاز کرده و به واسطه جایگاهی که در میان شرکت های لیزینگی کسب کرده در حال حاضر یکی از اعضاء کانون شرکت های لیزینگی می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت بهمن لیزینگ به عنوان اولین شرکت در کشور، اواخر سال گذشته موفق به اخذ مجوز 5 ساله از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای فعالیت های لیزینگی شد که به موجب آن حضور فعال شرکت بهمن لیزینگ در تمامی گروه های لیزینگی از جمله ماشین آلات، ساختمان، تجهیزات و همچنین مصالح ساختمانی امکان پذیر می باشد.

این مقام مسئول خواستار ارایه مجوز در راستای فعالیت شرکت های لیزینگی در حوزه املاک مسکونی شد و گفت: با همکاری مسئولین بانک مرکزی و همچنین دولت امکان دریافت مجوز در حوزه فعالیت های لیزینگ مسکونی نیز میسر می باشد که این امر تحول بسیار زیادی را در ساختار شرکت های لیزینگی از جمله بهمن لیزینگ ایجاد می نماید.

قنبری به میزان سرمایه شرکت بهمن لیزینگ اشاره کرد و گفت: شرکت بهمن لیزینگ در حال حاضر شامل 600 میلیون سهم هزار ریالی می باشد که در مجموع سرمایه شرکت فوق بالغ بر 600 میلیارد ریال می شود.

وی گفت: تا پایان سال جاری پیش بینی ما از فروش ریالی محصولات گروه بهمن لیزینگ افزون بر دو هزار و 200 میلیارد ریال می باشد که با توجه به فعالیت ها و اهداف تعیین شده، رقم فوق قابل تحقق می باشد.

مدیر عامل شرکت بهمن لیزینگ در ادامه یادآور شد: تا پایان سال 91 مسایل مالیاتی شرکت با مسئولین مالیاتی کشور حل و فصل شده و در سال 92 نیز میزان مالیات ابرازی تقسیط و در حال پرداخت می باشد.

وی در خصوص میزان سود سالیانه شرکت بهمن لیزینگ گفت: EPS شرکت بهمن لیزینگ در سال 93 به میزان 292 ریال برآورد شده است و اگر شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد امکان ایجاد شرایط بهتر مالی و افزایش سوددهی شرکت فوق مهیا می باشد.

قنبری گفت: پی بر ای شرکت بهمن لیزینگ در حدود عددی مابین 5.5 تا 6 مرتبه همچون سایر شرکت های لیزینگی می باشد و در حال حاضر به جز عرضه 10 درصد سهام شرکت فوق، برنامه دیگری برای عرضه مجدد در دستورکار شرکت قرار نگرفته است.

وی در پایان افزود: افزایش سرمایه شرکت بهمن لیزینگ جز اولویت های اول شرکت مذکور می باشد که هم اکنون طرح افزایش سرمایه تدوین و در حال بررسی می باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر