بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
مهدي طائب، رييس قرارگاه عمار هم به صف مخالفان عزم جدي انصار حزب‌الله پيوست. طائب نه تنها از نفس كار آنان انتقاد كرد كه اعلام كرد اصلا نيازي به حضور نيروهاي انصار حزب‌الله در خيابان براي مبارزه با بدحجابي نيست.
کد خبر : ۱۳۳۸۲۸
مهدي طائب در گفت وگو با ایسکانیوز،اين استدلال را كه ارايه تذكر لساني نيازي به مجوز ندارد را رد مي‌كند و در همين مورد مي‌گويد: «هر فعاليتي از سوي هر ارگاني بايد طبق قوانين جامعه انجام شود و تنها فعاليت‌هاي قانونمند موفق هستند.» او در واكنش به صحبت‌هاي دبيركل انصار حزب‌الله مبني بر اينكه «انصار براي فعاليتش نيازمند مجوز نيست» مي‌گويد: «به نظر نمي‌رسد اين حرف جدي باشد و قطعاً فعاليت بدون مجوز قانوني بي‌احترامي به قانون اساسي كشور است.»

طائب اما به نكته جديدي اشاره كرده است كه شايد همفكرانش نظر متفاوتي با او داشته باشند. اشاره به حضور گشت‌هاي ارشاد نيروي انتظامي كه به نظر طائب كافي مي‌رسد. او در همين مورد ادامه مي‌دهد: «با وجود فعاليت نيرو‌هاي انتظامي براي مقابله با بدحجابي، نيازي به برادران انصار حزب‌الله و گروه‌هاي سيار امر به معروف و نهي از منكر نيست.»
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
درود بر مهدی طایب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
حضرت اقای طایب امر به معروف با شرایط خودش واجب وامر خداست شاید حکم خدا عوض شده ما خبرنداریم مقام معظم رهبری هم همیشه برانر به معروف ونهی از منکر برابر شرایط خودش حتی در مقابل مسولین مملکتی اصرار دار ند حضرات معصومین هم تاکید
برای امر بهمعروف وخیر خواهی تاکید داشتند علی ایهاحال هیچ کس نبایدخودرا از خدا ورسول بالاتر بداند ودر زمان
غیبت . ولی فقیه/ فصل الخطاب
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
دوست عزیز وناشناس شکل عملی این امر به معروفی که شما می فرمایید چگونه است؟ یک پسر جوان در پیاده رو خیابان ستارخان راه می رود دختری از کنارش عبور می کند که حجاب مناسب ندارد حالا وظیفه ایشان چیست؟ تذکر بدهد؟ نتیجه چه میشود؟ حال فرض کنید بجای اون پسر جوان مامور زن نیروی انتظامی تذکر دهد چه اتفاقی می افتد؟ هرچند هر دو نتیجه مثبتی ندارد اما اولی پسندیده تر وقانونی تر وبهتر است یا دومی؟ چرا مقتضیانت زمان ونحوه عمل را در نظر نمی گیرید؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
قانون همه چیز را مشخص نموده که رهبر عزیز هم تاکید بر ان دارد .پس نتیجه جز اطاعت از قانون جامعه هیج چیزی را قبول نمکند. ای ناشناس؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
این آمرین به معروف و ناحیان از منکر خود مستحق امر به معروفند!
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
افراد بی هویت .از فردا همه همدیگرو امر به معروف میکنند چه بسا خود این افراد انصار امر به معروف بشوند چون کسی کسی رو نمیشناسه .به این میگن خر تو خر . جامعه ما قانون دارد تنها پلیس انتظامی موظف به تذکر است ان هم با احترام و منطق پسند .