بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست.
کد خبر : ۱۳۳۸۲۹

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه واشنگتن تایمز (washington times) در گزارشی با عنوان " سپاه قدس ایران در حال کمک کردن به شیعیان عراق است در حالی که دعای خیر دولت اوباما پشت سر آنهاست" نوشت:

 

نیروهای ویژه سپاه قدس ایران با رضایت ضمنی دولت واشنگتن در عراق مستقر شده و به نیروهای دولتی در مبارزه با گروه تروریستی داعش یاری می‌رسانند. نیروهای ایران روز به روز در در عراق فعال تر می شوند و در کنار سربازان این کشور به مبارزه با داعش می پیردازند. این در حالیست که دولت اوباما سیگنال هایی مبنی بر استقبال از مبارزه تهران علیه داعش می فرستد.

 

 

یک منبع آگاه گفت: ماه گذشته، زمانیکه عراقی ها سد موصل را از داعش پس گرفتند، تعدادی از نیروهای ایران نیز در انجا حضور داشتند. این گزارش ها درحالی منتشر می شود که دولت اوباما روز به روز صریح تر در مورد تکیه به ایران برای نابودی داعش سخن می گوید.

 

 

جان کری وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در شورای امنیت گفت: هر کشوری در جهان از جمله ایران می تواند نقشی در مبارزه با داعش داشته باشد.

 

یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت: نیروهای ایران در عراق به نیروهای ارتش این کشور مشاوره می دهند. ما می دانیم که ایران در عراق عملیات انجام می دهد و به آنها کمک می کند.

 

 

پنتاگون نیز اخیرا اعلام کرده است که آمریکا هنوز سربازی را برای جنگ و مبارزه با داعش به عراق نفرستاده است و تا جمع آوری اطلاعات کامل و ایجاد یک ائتلاف کامل چنین کاری شکل نخواهد گرفت.

 

یک مقام نظامی نیز بیان کرده است که ما اطلاعاتی در مورد عملیات های سپاه قدس ایران داریم و دولت آمریکا نیز از آنها با خبر است اما اکنون داعش به دشمن مشترک ایران و آمریکا تبدیل شده است و این دو کشور را هر روز به هم نزدیک و نزدیک تر می کند.

 

 

براساس این گزارش، روابط ایران و آمریکا پس از ظهور داعش رشد بیشتری پیدا کرده است. یک منبع می گوید که نیروهای ایران، نیروهای پیشرو در باز پس گیری صد موصل بودند. 

 


السیا اسمیت سخنگوی پنتاگون گفت: ما از اعزام نیروهای نظامی ایران به عراق که در حال آموزش و مشاوره به نیروهای امنیتی عراق هستید اگاهیم. ما همچنین می دانیم که ایران تسلیحات،مهمات و هواپیما در اختیار عراق گذاشته است.

 

 

 



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یک ایرانی عاشق ایران
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
شما جیب مارو نزن کمک پیشکش .اول اون حکم تعیین بودجه برای نابودی بشار اسد رو که امضا کردی پاره کن بعد بیا حرف از کمک ایران برای نابودی دعاش بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
ایوالله به باراک
ایولله به حاج قاسم سلیمانی
حشمت
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مثبت واسه حاج قاسم بود . برای باراک نبود :)
اميد
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
اسم اين مرد بزرگ رو كنار اسم اون باراك كمتر از حيوان نذار لطفا..
آزاده
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
اسم اين مرد بزرگ رو كنار اسم اون باراك كمتر از حيوان نذار لطفا..
امير
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
سپاه قدس به كمك دشمنانش بزرگ و معروف مي شود به كوري چشم دشمنان ايران
007
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
نمیدونم چرا یهو یاد دوران جنگ افتادم که میگفتن ما برای رزمنده ها دعا خیر میکردیم پشت جبهه ها :))
سرباز حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
***نیروهای ویژه سپاه قدس ایران با رضایت ضمنی دولت واشنگتن در عراق مستقر شده **** !!!!!!! اینو وقتی خوندم کلی خندیدم :) سپاه قدس نیازی به رضایت ضمنی واشنگتن نداره چون زیر نظر واشنگتن نیست . انگار یادتون رفته که نامه حاج قاسم روی میز رئیس پنتاگون بود و نوشته بود اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد
سرباز حاج قاسم
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
بعد رئیس پنتاگون کلافه شده بود میگفت این نامه چطور اودمه از کجا اومده هیچکس نمیدونست :)))
حسن
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
انگار یادشون رفته که همین چند وقت پیش دستور ترور رسمی حاج قاسم را امضا کردن ، حالا دعای خیر میکنن ؟ رو که نیست ، خدایش از سنگ پای قزوین هم اونورتره .
ناشناس
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
مدرک مستدل هم دارین برای حرفهاتون؟ منظورم بخش آخره. داستان نامه و این حرفها.
سرباز حاج قاسم
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
اول باراک مدرک این ادعاش که با رضایت ضمنی واشنگتن سپاه قدس حضور دارع . ارائه کنه ما هم ارائه میکنیم :) میتونی از رئیس پنتاگون بپرسی الکی که آمریکایی ها بهش نمیگن خطرناک ترین مرد جهان
بهار 96
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
ظاهرا شما از اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن بی اطلاع هستید توصیه میکنم برید مطالعه کنید که در مورد حاج قاسم هم گفته شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
نامه و اینها چرت و پرته . یکم فکرکنید
ناشناس
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
پ چرا برای ترورش بودجه تصویب میکنن ؟ هان ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
چقدر مزدور آمریکایی اینجا داریم
حسن
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
شما هم دایی جونتون حتما پوتینه ؟

ایرانیا با کسی دشمن نیستن
نجابت
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
همیشه بوده و هست. یک سر بزن به خیابون ها و مردم بی عفت و بی عفاف و ... رو ببین. مهم اینه که مومن همیشه محکم و استوار جلو بره و یک ذره از اعتقاداتش کوتاه نیاد. مرگ بر مزدور آمریکایی.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
جلل الخالق
اینا که همین هفته پیش گفتن ما ایرانو تو جلسمون با اتحادیه اروپا برای مبارزه با داعش راه نمیدیم و دعوت نمیکنیمو حساب نمیاریم!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
وقتی حسین خرازی و ابراهیم همت با نیروهاشون خط شکن جبهه ها بودن و واسه ازادی وجب به وجب خاکمون دلاورانه میجنگیدند این سرداران فعلی کجا بودند؟
مینو
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
دوست گرامی سردارن گذشته با سردارن زمان حال منافاتی ندارن . همه برای دفاع از ایران تلاش میکنند . چه فرماندهان و سردارن در تاریخ ایران و چه این 2 عزیزی که نام بردی و سردار سلیمانی ! همگی برای ایران تلاش میکنند . در ضمن ایشون در زمان جنگ فرمانده لشکر 41 ثارالله بودن و در 8 سال جنگ در جبهه حضور داشتنتد خواهشا در مورد مسئله ای که اطلاع ندارید صحبت نکنید ! مگر هرکسی که شهید نشد و جنباز نشد نشانه اینه در جنگ حضورنداشته ؟؟!! :))
مینو
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
در ضمن ایشون در عملیات های : والفجر ۸ (فتح فاو)
کربلای ۴
کربلای ۵
تک شلمچه
حضور داشتند !
مینو
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
ایشون بعد از شروع جنگ ایران عراق در رأس یک گروهان به سوسنگرد اعزام می‌شود تا جلوی پیشروی عراق در جبههٔ مالکیه را بگیرد. سردار سلیمانی در بیشتر عملیات عمدهٔ نظامی دوران جنگ با عراق شرکت کرد.

با پایان یافتن جنگ در ۱۳۶۷، لشکر ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.
مینو
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
جانباز ندشن ایشون میتونه نشونه قدرت و هوش این فرد باشه
ناشناس
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
درود بر سردارن گذشته ، حال ، و آینده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
گوربابای خالق فتوشاپ!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
این افراد نیستند که بزرگند این مایییم که اونارو بزرگ جلوه میدیم.بزرگ فقط خداست.
ناشناس
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
عزیزم چرا فرافکنی میکنی میخوای ارزش افراد بیاری پایین ؟ بر منکرش لعنت . کسی نگفته اینجوریه
kazem
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
سلام اینها همش سیاست و بازی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
خانم مینو خانم اینو میگم که فکرت منور شه شهید حسین خرازی طراح عملیات بود و فرمانده لشکر امام حسین در اکثر عملیاتها درجلوی نیروها حرکت می کرد به همین علت چندین بار مجروح شد.هیچ وقت به نیروهاش نمی گفت برید میگفت بیایید.این ممکنه کاره به قول سرکار یه فرمانده هوشیار نباشه ولی قطعا دل شیرو عاشقی میطلبه.در ضمن صدام واسه شهید کردنش جایزه تعییین کرده بود.راستی یه چیز دیگه واسه عملیات شناسایی شخصا و فقط با یه نیرو به دل بعثیا میزد.ساده نوشتم که بتونی درک کنی
ناشناس
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
اجب!!