بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه فعالین بازار سرمایه، شرکت های بیمه، لیزینگ و تمامی فعالان حوزه خدمات مالی جزو مخاطبین اصلی این سمینار بوده
کد خبر : ۱۳۳۸۳۲
ثبت نام بزرگترین سمینار بازاریابی خدمات و ابزارهای مالی از تاریخ 1393.6.31 لغایت 1393.8.1 در سایت www.apbc.ir آغاز شد.

بر اساس اعلام ستاد خبری بزرگترین سمینار بازاریابی خدمات و ابزارهای مالی که از سوی شرکت آرمان پروران برنا با همراهی موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution و مرکز آموزش بازرگانی برگزار می شود، ثبت نام برای فعالین و علاقمندان این حوزه آغاز گردید.

ثبت نام بزرگترین سمینار بازاریابی مالی آغاز شد/ تخفیف 10% برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز

مهدی حلاج رئیس دبیرخانه سمینار ضمن اعلام حضور چهره های شاخص داخلی و بین المللی عرصه بازاریابی و خدمات مالی گفت: با توجه به نیاز احساس شده در حوزه بازاریابی خدمات و ابزارهای مالی این سمینار برنامه ریزی گردیده است که در این راستا از تجارب اساتید بزرگی همچون دکتر احمد روستا، دکتر علی رحمانی، پروفسور مسعود حیدری، دکتر علیرضا صادقی و همچنین اساتیدی از ADCB Bank و SAMBA Finance Group بهره خواهیم برد.

رئیس دبیرخانه سمینار در ادامه تصریح کرد: در این سمینار موسسه مطالعات و سرمایه گذاری Global Cap Solution کانادا و مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بعنوان همراه این سمینار خواهند بود که باعث ارتقای سطح کمی و کیفی سمینار می شود.

وی در پایان افزود: بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه فعالین بازار سرمایه، شرکت های بیمه، لیزینگ و تمامی فعالان حوزه خدمات مالی جزو مخاطبین اصلی این سمینار بوده و علاقمندان جهت آگاهی از محورهای سمینار می توانند به سایت www.apbc.ir مراجعه نمایند.

بزرگترین سمینار ملی بازاریابی خدمات و ابزارهای مالی در تاریخ 8 آبان ماه سال جاری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می گردد.

در پایان شایان ذکر است که تخفیف 10 درصدی برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز جهت شرکت در این همایش در نظر گرفته شده است .

ثبت نام بزرگترین سمینار بازاریابی مالی آغاز شد/ تخفیف 10% برای اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
سلام. من به مباحث بازاریابی مالی بسیار علاقه مند هستم و دانشجوی ارشد حسابداری هستم. میخاستم بدونم از چه طریق میتونم دانش مالی خودمو افزایش بدم و چه منابع و کتب و سایت هایی را معرفی میکنید؟ باتشکر.