بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر : ۱۳۳۸۵۵
جام جم نوا: آخرین کنسرت امید حاجیلی در نیمه ی اول سال ۹۳، بیست و هشتم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. حاجیلی این بار هم در کنسرتش ضیافتی از ریتم و هیجان برای مخاطبینش رقم زد.

حاجیلی با یادآوری قوانین سه گانه ی کنسرت‌هایش در طول برنامه، می‌کوشید تا هیجان و انرژی بیشتری به حضار منتقل کند. «کسانی که به کنسرت من می‌آیند، باید در پایان کنسرت کف دستهایشان قرمز شود، کتفهایشان درد بگیرد و صبح روز بعد صدایشان به سختی در بیاید!»
حرکت جالب توجه حاجیلی در این کنسرت، درخواست وی از میهمانان VIP‌اَش بود. او از آنان خواست در پاسخ به تشویق‌ها و ابراز احساسات حضار، این بار آنها رو به مردم بایستند و آنها را تشویق کنند.
حاجیلی که در کنسرتش میزبان «احسان» و «سولماز»، زوج مشهور این روزها بود، ضمن ابراز خرسندی از حضور این دو نفر و خوش‌آمد گویی به آنان، گفت: «معمولاً وقتی شما دو نفر به کنسرت‌ها و مراسمات می‌روید، همه تحت تأثیر حضور شما احساساتی می‌شوند و اشک می‌ریزند. اما من می‌خواهم یکی از قطعات شادم را به شما تقدیم کنم تا همه با انرژی شما را تشویق کنند». وی پس از این سخنان، قطعه ی «عاشقتم» را خواند و در پایان از حضار خواست این دو زوج عاشق را ایستاده تشویق کنند.
در یکی از سانس‌های این کنسرت، حاجیلی با خاموش شدن ناگهانی چراغها و پخش کلیپی از نمایشگر سالن که مجموعه ای از تصاویر دوران کودکی او همراه با قطعه ی «تولدت مبارک» بود، غافلگیر شد. همچنین در بک استیج، جشن تولدی با حضور میهمانان او برگزار شد و حاجیلی شمع‌های تولدش را همراه با مرجانه گلچین، عماد طالب‌زاده، شهاب رمضان و حمید حامی فوت کرد.
پدر، مادر، برادر و البته مادربزرگ امید حاجیلی که معمولاً در کنسرتهای او حضور می‌یابد، میهمانان ویژه ی وی در این کنسرت بودند.
مرجانه گلچین، هادی کاظمی، حمید حامی، شهاب رمضان، عماد طالب‌زاده، سعید عرب، احسان حق شناس، پوریا حیدری، سیاوش صدری، منوچهر حسنی، شهاب بخارایی و مانی جهانتاب، از جمله میهمانان امید حاجیلی در این کنسرت بودند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر