بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر : ۱۳۳۸۷۴
شش بازیکن فوتبال به دلیل کارت‌های جعلی در اهواز بازداشت شدند.

در پی بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت کارت‌های پایان خدمت جعلی تعدادی از فوتبالیست‌های شاغل در کشورمان روز گذشته (یک شنبه) 6 بازیکن بازداشت شدند.

فارس خبر داد: آ.ا، م.ک، ا.ع، و.م به همراه دو بازیکن از تیم فوتبال فولاد نوین اهواز بازیکنانی هستند که دیروز توسط دادگاه شعبه 2 اهواز بازداشت شدند.

ب. ر یکی از بازیکنان کلیدی تیم مطرح لیگ برتری است هم دیگر بازیکنی است که برای ادای پاره‌ای توضیحات به این شعبه فرا خوانده شده است.

در همین حال، شنیده‌ها همچنین حاکی از این است که کاپیتان مصدوم یک تیم لیگ برتری هم در برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به دادگاه فراخوانده شده است. نکته جالب اینجاست که وی ابتدای فصل امسال را به دلیل مصدومیت و جراحی از دست داده است اما در حالی که هم مصدوم است و هم ماجرای کارت پایان خدمتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد در هفته گذشته از سوی فدراسیون برای تحویل پاسپورتش برای انجام مقدمات حضور در اردوی پرتغال تیم ملی فراخوانده شده است.

روز گذشته نیز شایعاتی مبنی بر حضور برخی بازیکنان نامدار تیم فولاد خوزستان در تیم‌های نظامی نظیر ملوان و تراکتورسازی به میان آمده بود که مسئولان سازمان لیگ با قاطعیت از ممنوع بودن این نقل و انتقالات خبر دادند و اعلام کردند که در خصوص برخورد با این بازیکنان متخلف هیچ دستورالعمل جدیدی دریافت نکرده‌اند.

مصطفی شهبازی رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد این شایعات می‌گوید: «اصلا چنین خبری درست نیست. ما هیچ دستور العملی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم و در این زمینه تابع دستورات فدراسیون فوتبال هستیم و در حال حاضر نیز دستورالعمل جدیدی نگرفته‌ایم.»
اشتراک گذاری :
ارسال نظر