بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر : ۱۳۳۹۱۶
به گزارشگروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،بسیاری از راننده ها هستند که به محیط زیست کمترین علاقه و اهمیتی نمی دهند. این افراد بدن توجه به زیبایی شهری زباله های خود را از ماشین بیرون می اندازند و شهر را کثیف و ممکن است مردم دیگر را بیمار کنند.

برای برخی از این راننده ها می تواند یک اخطار ساده کافی باشد اما عده اندکی هستند که به هیچ عنوان قصد رعایت مقررات را ندارند. این افراد در روسیه باید مراقب موتورسوارهای مرموزی باشند که به دنبال آن ها می رود و انتقام این کار اشتباه را از ان ها می گیرد.

تعدادی موتورسوار مرموز و ناشناس در روسیه هستند که به دنبال خودروهای مختلف حرکت می کنند و زمانی که آن ها زباله ای را از خودرو بیرون میریزند آن را برداشته و سپس در فرصتی مناسب زباله را دوباره به داخل خودروی طرف می اندازند.


یک ویدئو جالب از این موتورسوارها در فضای اینترنت پراکنده شده است که تا به امروز بیش از 10 میلیون بیننده داشته است. در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که موتورسوار به دنبال یک خودروی قرمز می رود و آشغال سیگار او را دوباره به داخل خودرو پرت می کند.

حضور چنین موتورسواری در شهر می تواند باعث آگاه شدن افراد از اهمیت محیط زیست باشد اما این افراد گاهی اوقات می توانند باعث بروز حوادث مختلف شوند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر