بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر : ۱۳۳۹۳۸
نویسنده :
عظیمی

شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان که به تازگی پایان سال مالی خود را از 30 آذر به 31 شهریور تغییر داده، جدیدترین گزارش های خود را در سامانه کدال منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، "پارسان" برای هر سهم در دوره 9 ماهه منتهی به 31 شهریور 93 مبلغ 1.582 ریال سود خالص پیش بینی کرده و در دوره 6 ماهه موفق به تحقق 43 درصد از این مبلغ شده است.

شایان ذکر است این شرکت برای هر سهم در سال مالی 94 مبلغ 1.680 ریال سود خالص پیش بینی کرده که با توجه به 9 ماهه بودن دوره مالی 93 قابلیت مقایسه ندارد.

گفتنی است در ارتباط با پيش بيني افزايش سرمايه، شرکت عنوان نموده است گزارش بازرس قانوني نسبت به گزارش توجيهي افزايش سرمايه از مبلغ 1.500 میلیارد تومان به مبلغ 3.000ميليارد تومان اخذ شده و شرکت در مرحله اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار مي باشد


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
شرکت پارسیان از زمان عرضه در بورس تا کنون چندین بار افزایش سرمایه داده ولی در گزارش های مالی آن نحوه مصرف این افزایش و ارزش افزوده ای که برای شرکت به همراه دارد بخوبی منعکس نمی شود سود بانکی 1500میلیارد تومان برای یک سال می شود 330میلیارد تومان و شرکت باید سودی به مراتب بیشتر از سود بانکی داشته باشد و به صورت ارزش افزوده سهم خود را نشان دهد ولی در عمل عکس آن واقع می شود یعنی ارزش بازاری سهم با وچود ورود نقدینگی بیشتر به شرکت کمتر می شود و این جای تعحب است