بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر : ۱۳۳۹۶۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، طرفداران محیط زیست در پی اعتراض به گرم شدن زمین در خیابان های وال استریت نیویورک تجمع کرده و سعی بر محاصره بورس نیویورک داشتند.

این عده از معترضان که بورس نیویورک و صنایع بزرگ را عاملی برای گرم شدن زمین می دانند، تصمیم داشتند با تصرف بورس نیویورک از ورود کارمندان و کارکنان بورس نیویورک جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش، این تجمع با شعار#FloodWallstreetپرچم هایی مبنی بر دخالت صنایع بزرگ در گرم شدن زمین در دست داشتند و با نشستن در خیابان وال استریت، مانع تردد کارکنان شدند.

این در حالی است که، امروز سازمان ملل میزبان اجلاس تغییرات جوی در نیویورک خواهد بود اجلاسی که قرار است سران ۱۲۵ کشور در آن شرکت کنند.

یکی از این معترضان طی گفت و گویی با سی ان ان اظهار داشت: بحران آب و هوا در واقع به دلیل مسائل اقتصادی به وجود می آید و این تجمع تلاش دارد تا به وال استریت به عنوان یک مرکز مالی بزرگ بفهماند که آنها مسئول گرم شدن زمین هستند.

این تجمع اعتراض آمیز یک روز پس از پیاده روی مسالمت آمیز بان کی مون و بسیاری از سران کشورها در خصوص بحران گرم شدن زمین بود که بزرگترین گردهمایی در 5 سال گذشته در آمریکا عنوان شده بود.

پیاده روی طرفداران محیط زیست در کشورهای لندن، پاریس، برلین، توکیو، کلمبیا و بوگاتو انجام شد.



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
باید به فکر طبیعت باشیم سرسبزی ساخت ساز پل سازی و.... با روحیات انسان زیاد مناسبت ندارد
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
آمریکا بزرگترین تولید کننده گازهای گلخانه ای هستش که هنوز پیمان نامه منع افزایش گازهای گلخانه‌ای رو امضا نزده و تنها دلیلش هم صنعت عظیمشه که نیاز به نفت ارزان و غیر انحصاری(اوپک) داره که بتونه محصولاتش مثل اپل و پورشه و........با قیمت کاملا انحصاری بندازه به دیگر کشورها.مرگ بر آمریکا.البته شعار دوست ندارم اینو باید بصورت واقعی و با سیاست و مدیرت اجرا کنیم.
سهیل
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
جناب عاشق
مطمئنی پورشه را آمریکا جنایت خوار تولید می کنه؟؟؟
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
مد نظرم شورلت بود .و پورشه هم تو اروپا که مستعمره انگلیس و آمریکاست تولید میشه.واحد پولی یورو فقط برای استعمار کردن اروپا بوجود اومد.