بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
طی روز جاری خودرویی ها همچنان در انتظار تحقق شایعات موجود در بین اهالی تالار مبنی بر تعدیل سود 6 ماهه بودند.هنوز این اخبار بطور رسمی یا غیر رسمی نه تایید شده و نه تکذیب.
کد خبر : ۱۳۳۹۸۵

شاخص بورس امروز نشان داد که حال و هوای برگشتن در سر دارد و خیلی تحمل راه صعودی را ندارد.البته تقصیر خودش نیست این بلایی است که سهامداران یا بهتر بگم عزیزان نوسان گیر سر شاخص در آورده اند به هرحال چه بخواهیم و چه نخواهیم آنقدر دوستان چارتیستی بالای سر قیمت سهام شرکت ها سقف کشیده اند که نمی توانند به این سادگی ها به آسمان نگاه کنند.

بنابر گزارش بورس نیوز ، امروز اغلب صنایع اگرچه به صورت متعادل در حال نوسان بودند اما تمایل به سمت سیر نزولی اندکی بیش از روند افزایشی بود و شاید بتوان گفت که این روند مقدمه چینی بود برای معاملات فردا که احتمالا با استراحت شاخص بورس پس از طی یک روند صعودی دو روزه مواجه خواهیم شد.

طی روز جاری خودرویی ها همچنان در انتظار تحقق شایعات موجود در بین اهالی تالار مبنی بر تعدیل سود 6 ماهه بودند.هنوز این اخبار بطور رسمی یا غیر رسمی نه تایید شده و نه تکذیب.

از دارویی ها خبر افزایش نرخ 15 درصدی بگوش میرسد که حتی گفته می شود برخی از شرکت های این گروه نیز در برخی اقلام این تغییرات را اعمال کرده اند.

از بازار جهانی فلزات نیز خبر خاصی به گوش نمیرسد جز تداوم روند نزولی قیمت که این موضوع نیز بر افت قیمت قابل توجه سهام این گروه کم تاثیر نبوده است.

از سهام شرکت "مفاخر" نیز خبرهای ضد و نقیضی از افزایش 400 درصدی سرمایه این شرکت از محل اندوخته به گوش میرسد. براین اساس طی روز جاری در حالی این خبر از سوی این شرکت در گفتگو با یکی از رسانه های کشور تکذیب شد که برخی منابع آگاه خبر از ارسال درخواست این افزایش سرمایه به سازمان بورس طی روز جاری سخن می گفتند.

کگاز، همچنان بحث و شایعه فروش زمین این شرکت مطرح بوده و احتمال انجام این معامله در آینده ای نزدیک وجود دارد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
همون خرسه BERNARD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
د نشدا بورس نیوز جان کاسه کوزه را سر ما بشکنی.مثلا ما هم این وسط گیر افتادیم. هرچی داشتم گذاشتم سره نوسان گیری از بترانس ولی نمیدونم لامصب چه مرگشه .تورا خدا اگه کسی میدونه زیل مطلبم نظر مبارکش را مرقوم بفرماید.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
نوسان گیری حلال نیست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
لطفا در معامله سهم خودرو دقت کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
این نظر شخصی منه اصلا بر این اساس معامله نکن
جسارته در حضور اساتید اما یه حمایت بسیار محکم در 3780 ریال داشته که به خوبی حمایت شده برای صعود باید خطهایی که کشیدم رو بشکنه در صورت ریزش باید دوباره تو 3780 حمایت بشه که میشه کف دو قلو اگه بیشتر بریزه تا حمایت بعدیش 3620 هم میره
امینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
ساختمانیها از 10سال پیش از نصف هم کمتر معامله می شوند ولی املاکشان 50 برابر شده بازار بی تحلیل. خودروی منفی که شد ساختمانی هم منفی مشود ثمسکن 1550 دیگر چندمخواهدبشود