بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳
حسین هدایتی می گوید باشگاه اسپانیایی ختافه را می خرد و مالکیت این تیم را در اختیار می گیرد.
کد خبر : ۱۳۴۰۲۱

حسين هدايتي مالك استيل‌آذين كه قصد خريد 55 درصد از سهام باشگاه ختافه را دارد درصدد است با يك تيم مديريتي و حقوقي عازم اسپانيا شود تا ضمن بازديد از امكانات ورزشگاه و تيم ختافه رسماً قراردادش را رسمي كند.او در این مورد با خبر آن لاین گفت و گو کرده.

بالاخره خريد ختافه قطعي شد؟

ما بعد از جلسه‌اي كه با مديران ختافه داشتيم به توافقات خوبي دست پيدا كرديم و ان‌شا‌ءا... ظرف 20 روز آينده به اتفاق يك تيم مديريتي، فني و حقوقي به اسپانيا سفر مي‌كنيم تا رسماً قراردادمان را ببنديم.

صحبت از حضور دايي در كادرفني ختافه شده است؟

خير، برنامه‌اي براي حضور آقاي دايي در كادرفني ختافه نيست البته ايشان اسطوره فوتبال ماست و مطمئناً ما از تجربياتش استفاده مي‌كنيم كما‌اينكه تا حالا نيز يكسري تجربيات خوب در اختيار ما قرار داده است.

در اين سفر چه افرادي همراهي‌تان مي‌كنند؟

چند تن از اسطوره‌هاي فوتبال ايران به همراه مديران حقوقي هستند كه مطمئناً اين اسطوره‌ها در آكادمي فوتبال ما در ايران كمك خواهند كرد تا نخبگان به لاليگا بروند.

شما بابت خريد 55 درصد چقدر پول پرداخت كرده‌ايد؟

من پولي بابت خريد ختافه به اسپانيايي‌ها نمي‌دهم. من يك شركت توليد و صادراتي ميگو دارم كه چند سال است با اسپانيايي‌ها كار مي‌كنم و از طريق اين شركت به جاي پول دادن به اسپانيايي‌ها طوري سرمايه‌گذاري مي‌كنم كه پول‌سازي هم بكنيم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر