بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
جنگجویان داعش اکنون در یک مایلی پایتخت عراق رسیده اند و این امر با وجود افزایش حملات هوایی کشورهای غربی به داعش بوده است.
کد خبر : ۱۳۴۵۹۵

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه انگلیسی دیلی میل (daily mail) در خبری به پیش روی های داعش در عراق اشاره کرد و نوشت: جنگجویان داعش به دروازه های بغداد رسیده اند.

 

دیلی میل نوشت: جنگجویان داعش اکنون در یک مایلی پایتخت عراق هستند و این امر با وجود افزایش حملات هوایی کشورهای غربی به داعش بوده است.

 

اکنون خبرها حاکی از این است که درگیری های زیادی بین نیروهای ارتش عراق و داعش شکل گرفته است و داعش برنامه دارد تا کنترل بغداد را بدست آورد.

 

داعش اکنون در یک مایلی شهر بغداد از سمت غرب این شهر قرار دارد و از طرفی نیز مقامات نظامی عراق در تلاش هستند تا از آنها جلوگیری کنند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پویا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
نیروی هوایی آمریکا و ائتلاف آنتی داعش کجاست ؟ پس چرا فقط پالایشگاه های سوریه را نابود میکند ؟ اگر بدنبال جلوگیری از درآمد داعش هستید چرا پالایشگاه را به کلی نابود میکنید ؟ چرا برای از کار انداختن پالایشگاه از بمب ها مغناطیسی استفاده نمیکنید که پالایشگاه به کلی از کار بیفتد ؟ چرا یک داعشی در این بمباران های سوریه کشه نشده است ؟ منبع مالی داعش عربستان و خود شما هستید دوستی آمریکا مثل دوست خاله خرسه شده برای کشتن یک داعش کل پالایشگاه ویران میکنند . مثل خاله خرسه که برای کشتن یه مگس که روی صورت صاحبش نشسته بود و اون مگس با یه سنگ کشت :)
ناشناس
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
شما از طرف صدا و سیما اینجا مطلب می نویسید .
سارا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
پس خطر داعش جدی است ایران هم در خطره خدا به دادمان برسه!
ناشناس
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
توی مملکت ما هرچی نباشه دیگه نیروی نظامی فوق العاده وجود داره ..... آمریکا و اسراییل به خودشون جرات حمله نظامی نمیدن , چهارتا جاهل وحشی بربر عصر حجری خاک تو سر داعشی میخان به ایران حمله کنند؟! هه! کور خوندن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
همش تقصیر امریکا جنایتکار است اعضای داعش هم اعضای سیا امریکا هستن و همچنین از اعضای موساد هم در بین داعشی ها هست .
هیچ مسلمانی مسلمان کشی راه نمیاندازد بلکه همه این کار ها کار شیطان بزرگ امریکاست انها نیروهای خود را به عنوانی داعشی جا زده اند و میخواهند به اسلام ضربه بزنند و تشیع را از بین ببرند
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
هیچ خبری نیست دارن بزرگنمایی میکنن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
چرا گلم...خبر آمد خبری در راه است...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
هر دم از این باغ بری میرسد !!!!!!! سقوط بورس از فردا . مگر معجزه ای رخ بده و این تروریست ها عقب برن . 60% سرمایه مان را مصوبات مجلس و دولت از بین بردن. الباقیش را هم اراذل و اوباش داعش
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
پس از تقسیم قدرت ،داعش وضعیتش تغییر میکند نگران نباشید و این نیز سیاست است فقط تر و خشک باهم میسوزند .
مهدی نیک روش
Kazakhstan
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
کامنت 4 لطفا یه کم فکرکن بعد نظربده