بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشور طی روزهای گذشته به همراه چند نفر دیگر سفری را به یکی از شهرهای شمالی کشور داشته است.
کد خبر : ۱۳۴۶۴۸
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشور طی روزهای گذشته به همراه چند نفر دیگر سفری را به یکی از شهرهای شمالی کشور داشته است.

بنا بر اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده، در این سفر چند روزه تاکنون احمدی نژاد با افراد خاصی ملاقات نداشته است.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور سابق کشورمان و همراهانش در این سفر در منزل یکی از کارخانه‌داران استان سمنان در شمال کشور سکونت داشته اند.

پیش از این نیز هواداران محمود احمدی نژادبا نام اختصاری "هما" جلسات مخفیانه خود را برای هماهنگی بیشتر در انتخابات بعدی و حضور در عرصه سیاسی کشور آغاز کرده بودند.

این در حالی است که بعد از آنکه اسفندیار رحیم مشایی از حضور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیدای محبوب احمدی نژاد کنار گذاشته شد، دیگر کسی وی را در کنار و نزدیکی رئیس جمهور سابق ندید و همین مسئله شائبه هایی در خصوص احتمال جدایی این 2 یار دیرینه از همدیگر را مطرح کرده است.  

هواداران محمود احمدی نژاد تحرکات دیگری نیز داشته اند؛ به طوری که شنیده‌ها حاکی از برگزاری جلسه مخفیانه طیف احمدی نژاد با حضور عناصر وابسته به این طیف از سراسر کشور است.

همچنین گفته می‌شود تا کنون بررسی وضعیت داخلی و برآورد مقبولیت اقدامات دولت در افکار عمومی و نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات مجلس، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این طیف از محوری ترین برنامه های این نشست‌ها بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
چه سعادتی ، کاش شهر ما هم بیاد
namo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
بقول خودش آن ممه را لولو برد! فکر نکنم که در انتخابات شورای اسلامی روستای آرادان هم رای بیاورد.
لطیف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
جلسات مخفیانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
دوست عزیز namo اینقدر منفی بافی نکنید. انصافا احمدی نژاد یکی از بهترین و محبوبترین رئیس جمهور ایران بوده است و طرفداران زیادی دارد.