بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
خدمتی دیگر در باشگاه مشتریان شرکت کارگزاری بانک سامان

آغاز طرح سیمین و زرین مشتریان آتی سکه

طرح سیمین و زرین در پاسخ به نیاز مشتریان معاملات آتی سکه و در راستای ایجاد یک ساختار منظم و پاسخگو برای مشتریان معاملات آتی سکه در واحد توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان و در قالب یکی از طرح های باشگاه مشتریان طرح ریزی شده است.
کد خبر : ۱۳۴۶۶۰
نویسنده :
کارگزاری سامان
پس از دریافت نشان طلایی نوآوری در صنعت کارگزاری توسط کارگزاری بانک سامان در سال 92 و در راستای گسترش فعالیت های حوزه ی معاملات آتی سکه، سید رضا فاطمی مدیر واحد توسعه شرکت کارگزاری بانک سامان خبر از آغاز طرحی نوین در حوزه ی ارائه خدمات به مشتریان معاملات آتی سکه داد.

در ادامه ایشان به معرفی طرح و ویژگی های آن پرداختند:

در ابتدا مختصری در باره موضوع طرح و نحوه اجرای آن صحبت بفرمایید.

طرح سیمین و زرین در پاسخ به نیاز مشتریان معاملات آتی سکه و در راستای ایجاد یک ساختار منظم و پاسخگو برای مشتریان معاملات آتی سکه در واحد توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان و در قالب یکی از طرح های باشگاه مشتریان طرح ریزی شده است.

در این طرح، مشتریان معاملات آتی سکه نیز همانند مشتریان اوراق بهادار کارگزاری بانک سامان می توانند در کنار انجام معاملات خود بسته به میزان فعالیت در معاملات آتی سکه به صورت ماهانه از پاداشهای نقدی و غیر نقدی و تسهیلات ویژه ی در نظر گرفته شده، در کنار پاسخگویی سریع و شفاف استفاده نمایند.

یکی از مهمترین خصوصیات این طرح، تاکید بر حفظ رضایتمندی مشتری و تامین نیازهای اساسی این دسته از مشتریان است که با بررسی های انجام شده تا به حال ،به جز گاها خدمات مالی، خدمات ویژه ی دیگری برای آنها در نظر گرفته نشده است و این مساله یکی از مهم ترین دلایل عدم رضایتمندی مشتریان در برخی کارگزاری های این حوزه از بازار سرمایه است.

ما در طرح سیمین و زرین با تکیه بر تجربیات موفقی که در زمینه ی جذب مشتری در حوزه ی اوراق بهادار داشتیم و تاکید بر اصل حفظ رضایتمندی مشتریان می کوشیم با رفع نواقص و ارائه خدمات خاص، فصل نوینی در خدمات این حوزه ی بازار سرمایه ایجاد نماییم و اعتقاد داریم که پاداش و تسهیلات به تنهایی در مشتری ایجاد رضایت و حس وفاداری نمی نماید ، مشتری بدنبال امنیت و آسودگی خاطر است و تمام تلاش باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان به عنوان اولین باشگاه مشتریان صنعت کارگزاری در طول فعالیت خود در دو سال گذشته ایجاد، حفظ و پاسداری از همین اصل مهم برای مشتری بوده است.

آغاز طرح از چه زمانی خواهد بود و مشتریان از چه طریقی می توانند نسبت به ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

این طرح از اول مهرماه به صورت رسمی آغاز شده است و مشتریان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح الی 16 به دفتر کارگزاری به آدرس خیابان آفریقا، پایین تر از جهان کودک، نبش کوچه 25، ساختمان شماره 29، طبقه همکف مراجعه نموده و نسبت به افتتاح حساب کاربری اقدام نمایند.لازم به ذکر است افتتاح حساب کاربری به منزله ی عضویت در طرح سیمین و زرین است.

ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر مشتریان می توانند با شماره های 4-88648953 تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان به آدرس club.samanbourse.com از جزئیات طرح مطلع شوند.

در پایان امیدواریم بتوانیم در این حوزه، خدمات نوینی را به مشتریانمان ارائه نماییم و با اعتقاد به شعار باشگاه که وفاداری را شایسته ی تقدیر می داند ، قدردان مشتریانمان باشم و در جذب و نگهداری مشتریان وفادار به اهداف نهایی خود دست یابیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱
سلام بورس نیوز
آقا این معاملات آتی سکه رو چرا آنلاین نمیکنن؟
در حال حاضر معاملات تلفنیه.
لطفا رسیدگی کنید.
با تشکر