بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر : ۱۳۵۹۸۶
به تازگی مطلع شدیم که در مشهد (در پدیده شاندیز) ماکت یک دستگاه پژو ۲۰۶ به صورت یک ربات ترنسفورمرز درآورده شده و نصب شده است.

سری فیلم‌های ترنسفورمرز یا تغییر شکل‌دهنده‌ها را که دیده‌اید. ربات‌های خوب و بدی که می‌توانند تغییر شکل بدهند و به خودرو تبدیل شوند، جذابیت خاصی دارند.

به تازگی مطلع شدیم که در مشهد (در پدیده شاندیز) ماکت یک دستگاه پژو ۲۰۶ به صورت یک ربات ترنسفورمرز درآورده شده و نصب شده است.

البته این مجسمه ثابت است و توقع تغییر شکل واقعی را از آن نباید داشته باشید!

سازندگان ترنسفورمرز حسن و سعید نوروزی هستند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
زیباست
hamvatan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
پدیده، واقعا پدیده ای.مرحبا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
پدیده واقعا پدیده هست بجای اینکار که این مجسمه هست چون حرکتی نداره و گذاشتن اسب جلوی درب ورودی همین مجسمه کنار ساختمان اداری گذاشته شده که قرار بود کلا شیشه ایی باشه الان نگاهش کنید 3 سال پیش اسکلت اومد بالا اما هنوز ریزه کاری هایش را دارن انجام میدن حالا اسکلت های زرد که تو عکس سوم دیده میشه مال هتل هست هنوز 30 طبقه دیگه باید بره بالا تازه تمام شیشه ایی !!!!بنظرتان 7 سال دیگه تمام میشه فاز 1 بازار با همین ساختمان اداری رو باید تحویل بدن و برای هر روز دیرکرد برای مجموعه اقامتی و بقیه مغازه ها خسارت باید بده !!!
hamvatan
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
ناشناس جان جان الان 8ساله بنده با پدیده هستم و به جز پیشرفت و موفقیت پی در پی در همه امور چیز دیگری نبوده .لطفا نگاهی به نمودار بیفکنید
چون لطف خداوند شامل حال اعضای این مجموعه بوده و خواهد بود.
حسن
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
به عنوان یک مهندس مشغول به کار در پروژه نظرات دوستان رو خوندم دوست دارم مسائلی که در این چند سال تو پروژه درک کردم رو به اشتراک بگذارم قضاوت با خود دوستان:
1- این پروژه از لحاظ مکانی نامناسب بوده و به دلیل فاصله از شهر پتانسیل بالایی جهت جذب مشتری نداره.
2-پروژه هایی مشابه این پروژه در مرکز شهر در حال ساخت هست که در صورت افتتاح، پدیده را با خاک یکسان میکنن نظیر مشهد مال
3- بنده به جرئت میتونم بگم که بسیاری از واحدهای تجاری اقامتی اداری به فروش نرفته اگه شک دارید برید نگاه کنید الان ساختمان اداری پروژه دفتر کار مهندسین پروژه شده واحدهای تجاری بلوک 1 هم که مثلا راه افتاده عمدتا خالیه
این پروژه یک هیاهوی الکی هست وشکست خورده پس راز این افزایش سهام در چیست؟
جواب: وقتی دوستان در فروش واحدها با اقبالی مواجه نشدند روبه چاپ کردن کاغذ هایی به عنوان سهام کردند و با افزایش قیمت حبابی سعی در فروش آن داشتند و جهت اطمینان خاطر شما سهام را از شما با قیمتی کمتر از واسطه ها میخرند تا هم اطمینان داشته باشید که سهام خرید میشه هم به جای فروش به پدیده به واسطه ها با قیمت بالاتر بفروشید این روند همینطور ادامه داره تا سرمایه ها بیشتر و بیشتر بشه و خدا عاقبت او سهامدارای آخرو بخیر کنه.
تا حالا فکر کردید چرا پدیده در تبلیغات جزعیات پروژه رو نشون نمیده و یا مثلا روی فروش واحدهای تجاری یا اقامتیش تبلیغ نمیکنه؟ چون 1- تبلیغ فروش واحدها در نظر مردم یک پروژه شکست خورده رو تداعی میکنه پس بهتره صرفا از بالا و به طور کلی برند پدیده تبلیغ بشه تا بشه راحت سر مردم شیره مالید و سهام فروخت. این پروژه با پول سهام سر پا مونده و مالکینش ملیاردر شدند وگرنه کدوم آدم احمقی میاد بره دفتر کار تو شاندیز بگیره. امیدوارم دوستان منطقی عمل کنند و اگه سهام هم میخوان بخرن حساب شده عمل کنند.
التماس دعا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
آفرینننننننننننننننننننننننننننن
mohsen pahlavan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
منظور ؟(!)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ اَ یعنی 206 منم یه همچین چیزیه که تا حالا نمیدونستم؟؟ :)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
با همین مجسمه سهام 200 تومنی را به قیمت 10 هزار تومن میفروشند

عجب ملت طمع کاری داریم

هرچند بار گزیده میشوند عبرت نمیگیرند
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
فقط باید برای زمستون یه فکری براش کرد چون اگه همینطوری رها بشه فکر میکنم تا افتتاح کامل کل پرو‍ِجه به چند تیکه آهن غرازه تبدیل خوهد شد !!!
hamvatan
UNITED KINGDOM
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
چوعضوی بدرد آورد روزگار...آقا مصطفی بیقراره شدید..!!!
من موندم آقا مصطفی چرا نگران غرازه شدن این ماشین آهنیه؟!!!!!؟
چرا؟!
امیرخان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
سلام.این ناشناس نفمیده و نسنجیده حرف بیجائی زد و همه ببخشیدش .چون از بچه همچنین تصوری نمیشه داشت.پدیده فعال است وشما حرف غیر حساب می زنید .احمدالله پدیده تات الات هیچ بنده ای را ناراضی نکرده است بجز بنده ناشکر و دزد راو تمام . . .
ناشناس
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
حقیقت تلخه دم عیدی هر چی نیروی خوب پدیده داشت باسابقه بیرون کرد نتیجه اش نشت کلیه اطلاعات پدیده میشه و
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
همه حرفهای این اقای به اصطلاح مهندس کذ ب محضه خودش توبورس غرق شده حالا داره دست وپامیزنه تاسهامداران پدیده بیان توبورس وخودش نجات پیداکنه اقای به اصطلاح مهندس خدا وندمتعال وائمه اطهار(ع)پشت پدیده هستن تو وامثال توعددی نیستیدتابخوایدپدیده رازمین بزنیدپاینده وسرفرازبادپدیده
ehsan
UNITED STATES
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
این حسن همون نا شناس هست.که میسوزه بیرونش کردن
یه ذره دقت کنین اون از نظریه کارشناسی حسنو اونم از اعطراف به اخراج ناشناس
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
بابابس کنیدهایپربه اون بزرگی اون ساختمونا هیچ وقت نیمه نمیمونه الآن ازپارسال تاامسال کلی ساخت وساز داشته پاتیناژم که افتتاح شد اگه قراربوددوسال قبل پلمپ میشد.ودرضمن همه ی خریدای پدیده ازکارخانجات ایرانه ازسیمان گرفته تاشیرآب اینم به اقتصادکشورکمک میکنه.یکم دیدتون وسیع کنیدالکی قضاوت نکنین بایدجواب اون جوونی که امیدش بعدخدابه اشتغال بودنش توپدیده یه لقمه نونیه که بده به زنوبچشوبدین.