بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر : ۱۳۶۰۳۵

شاید باورتان نشود! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم ۳۹ ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب […]

hmsr  ثبت ازدواج‌ های یک ساعته فقط با ۵۰ هزار تومان!

شاید باورتان نشود! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم ۳۹ ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد… و وزن…

در این میان اظهارات زنی ۲۴ ساله نیز جالب است که تنها مایل به ازدواج یک ساعته با مردان ۵۰ سال به بالاست و می‌گوید که تحصیل کرده و متشخص است.

به گزارشتارود،‌ تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید، برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد که عمدتا نیز بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.

به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج کننده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.

این سایت براساس مطالب مندرجه از سالروز مبعث پیامبر تاکنون بیش از ۱۰۰ بار مورد حمله بزرگ DDOS قرار گرفته است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها با قطع و وصل‌ شدن‌های مداوم موجب به زحمت افتادن طرفدارانش شده است.

گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌شان نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود.

دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده یک سازمانی می افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.

با اینکه بنابر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع اعظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده، ماده ۲۲۳ قانون مجازات اسلامی و براساس ماده ۱۰۷۱ و ۱۰۷۵ قانون مدنی ایران است.»

این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند.

مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسوول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا ۵۰ ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی ۵۰ ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری ۲۰ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»

او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارئه شده ثبت نام کنیم؛ او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت!

از او در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می پرسم و او که به نظر از سوال های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده بود می گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می کنیم.

خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشم گیر آقایان سخن می گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می دهند اما مردها راحت تر هستند.

او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از ۵۰ تا ۲۰۰هزار تومان است می گوید که این هزینه ها با توجه به شئونات زنان در نظر گرفته می شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند.

با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های خبرنگار ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های ما از مسوولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تاکنون پرونده شکایتی از این سایت واصل نشده است!

او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و… و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت!، انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند.دختران دوشیزه در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.

با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما بنظر می رسد جذابیت حضور و استفاده از محتوای این گونه سایت ها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمیشود؟


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
لا اله الا الله

خدایا با نام دین بزرگترین جفا به دین میشود
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
حالا اسم سایت رو بگذارید ببینیم عمق فاجعه چقدره !
علی
Germany
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
واقعا که هنگ کردم
علی
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
ماکه چیزی به تورمن نمیخورد.هرکس دوستداردبامن باشد خبربده
ناشناس
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
من که هر چه جستجو کردم چیزی پیدا نکردم
رامین
China
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۱
ارزش افزوده بهش تعلق میگیره یا نه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
ای خدا به داد ما برس......این چه وضعی است؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
همینه الکی خودتونو گول نزنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
چرند ننویسید چندین سال عضو اون سایت هستم جز کلک پول چیز دیگری توش نیست خواهشا افکار عمومی متشنج نکنید وقتی اطلاعات ندارید
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
ای ول داش حمید
چندین ساله کلک پول میخوری و از سایتم نمیای بیرون ؟؟؟
ای شیطون بلااااااااا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
وقتی مسیولین به فکر ازدواج جوانان و ارضا انها نیستند منتظر بد تر از اینا هم باید بود.بعدشم ظاهرا که کار خلاف شرعی انجام نمیدن کارشون فقط بدون مجوزه.
12
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
جوونا بدبخت شدن رفت .ای خدا دارم میمیرم
امینی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
آقایان وخانمهااین سایتها با فسادشان مخواهند زمان آخرالزمان فرا برسد زنی که ازدواج مکند بعد از جدایی 3ماه باید عده نگهدارد عقد ساعتی چطور این مدت را توجیح میکند باید توبه کنیم واز خدا بترسیم همین کارها .هست که خشکسالی بلایای دیگرمثل قومهای گذشته رقم مزند
ناشناس
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
عده ازدواج موقت فک کنم 45 روزه می باشد
سمانه
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
دوست عزیز
چرا وقتی از مسایل شرعی اطلاع کامل ندارید اظهار نظر میفرمایید؟؟؟
ناشناس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
قابل توجه مسئولین . کی میخواهید بفکر ازدواج و شغل و مسکن جوانها باشید ؟! کی میخواهید بفکر برنامه ریزی درست فرهنگی باشید ؟! فعلا دائم شاهد آمار روز افزون رانت خواری و . . . هستیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
من متخصص دینی نیستم ولی اگر از نظر دینی حرام نباشد خوب لابد یک حکمتی پشتش هست نباید الکی روشنفکر بازی درآورد ما در دین افرادی شجاع و باسواد مثل دکتر مطهری می خواهیم که مردم را روشن کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
چه بخواهیم چه نخواهیم این مسائل تو سطح جامعه و.جود داره و اگر رسمی نباشه با هزاران خطر مواجهه ولی با این روش لا اقل هم آزمایشات طبی صورت میگیره و هم در صورت ایجاد عواقب ناخواسته طرفین ماجرا مشخص و در دسترس هستن.
این کاملا داوطلبانه و با اختیار دوطرف ماجراست و راحت کسانی که تمایلی ندارن میتونن از این مسائل دوری کنن.کی میخواهیم کمی عاقلانه به معضلات اجتماعی نگاه کنیم.چرا این مسائل و مشکلات رو به جای انکار کردن مدیریت نمیکنیم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
اتفاقا بنظر من وجود این سایت لازم است تا ناموس مردم از نگاه برخی از افراد مصون بماند
مجرد بینوا
Netherlands
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
ای کاش دهها یا صدها از این سایتها بود. وقتی نمیشه ازدواج کرد پس چاره چیه اگه تو خیابون دنبال کسی بیافتیم که خلافه و گناهه . خانم های طلاق گرفته هم که تو خونه نشستن . الان تو همسایه های دور و بر ما شمردم 8 تا طلاق گرفته 20 تا 30 ساله هست منم که بعنوان یک اقا سن ازدواجم گذشته حتی جرات ندارم از اونا بخوام صیغه بشن حتی بلند مدت.مسلما اونا دلشون میخواد ولی فرهنگ و جامعه مانع میشه و هم اونا و هم ما باید عذاب بکشیم تا یه عده خالشون خراب نشه. یک ادم شجاع نیاز داره تا این مشکلو با پیش قدمی خودش حل کنه. بابا گناه و خلاف که نمیخواهیم بکنیم ولی وقتی قانونی و شرعیش نباشه مجبوریم تو خیابونا با هزاران ترس از ایدز نرس از رسوا شدن ترس از حرفهای مفت مردم و .... کاری که میتواند ثواب باشد را با گناه انجام بدیم و حضراتی که خودشون چند تا زن دارن و پول مفت باداورده دارن بیان به ما بگن "" خجالت بکش"" خجالتو تو و امثال تو باید بکشین که این وضعو بوجود اوردین نه ما.
12
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
حرف دلمو زدی.
ناشناس
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
حق با شماس خیلی خانمها جدا شدن و منتظر ازدواج هستن ولی خواستگار ندارن پس با این نیاز جنسی چ باید بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸
عجب رسمیه رسم زمونه ...
ژاندارک
United States of America
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
نظرات زیاد بودن میخواستم نظر ندهم ولی خوب"ببینید اینقدر وااسلاما و وا...... میکنید منظورتان اینه که مخفی کاری کنن و مقاربت پرخطر کنن؟ قبول کنید کسانی که مراجعه میکنن مشکل مکان دارند و الا بیشمارند در همین تهران خودمون چند نفر یه سوییت اجاره کرده اند و سه شیفته دارن پدر خودشون را در میاورند.لااقل اینجا یه ازمایشاتی بنا بگفته خودشان صورت میگیره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
این تبلیغاتی که در اینترنت و ماهواره و ... میبینید عادی هستن و چیزی جز دزدی نیستن.
چند سال پیش یکی از دوستان از همین روش چه قدر پول از دیگران به جیب زد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
اتفاقا برای سلامت جامعه طرح خوبیه باید بهش مجوز بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
خداییش راست گفتی خدالعنتشون کنه10تازن دارن وکلی پول باداورده.بعدمن جوون35ساله که عمریه باهیچ دختری دوست نبودم وحتی نمیتونم ازدواج کنم چه خاکی به سرم کنم.چقدربدبختیم فقط یه کارمیمونه که اونم هزارتامریضی میاره ومیگن گناهه.پس من جوون حتی نمیتونم تشکیل زندگی بدم چون دختراشون پرتوقع ومشگل گرونی بااون غریزه که خداداده چیکارکنم.ایکاش توجهنم ایران زمین بدنیانمیومدم
بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کاملا منطقی کار می کنن....
پاید همچین جاهایی باشه تا کل جامعه به فساد کشیده نشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
سلاام‌یه‌خانم‌براصیِهموقت‌۲ساعت‌مخوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
سلاام‌یه‌خانم‌براصیِهموقت‌۲ساعت‌مخوام
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
یکی میخوام واسه ازدواج ساعتی مشکل پول هم نیست فقط میخوام که حال کنیم همه جوره پایه باشه همه جوره پای شم هر چی هم بگه نوکرشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
لصفا هر کی غیرت ایرانی داره هر کی شرف داره هم صدا با من همگی بگید مرگ بر صیغه لعنت به هر چی اخوند
ناشناس
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
صیغه حلال خداس اگر امکان ازدواج نیس خوبه که بحای دوسدختر پسری صیغه کنند بجا گناه وزنا ثواب میکنند شایدم دایم شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
یکی بیاد دارمش
ناشناس
Ukraine
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳
لعنت ب ای دنیا ک جوونش باید جلق بزنه یا ایدز بگیره تف تف ای دنیا
ناشناس
Bulgaria
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
بیوه سمنان هست
ناشناس
Bulgaria
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
بیوه سمنان هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
بیوه شهر قدس هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
بیوه شهر قدس هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
بیوه شهر قدس هست
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
لااقل اینطوری یه عده بادشون می خوابه دیگه دنبال زن یادمرد دیگران نمیفتن واقعانیازجامعه هست.ازطرفی هم زنان مطلقه وبیوه کسب درآمدمیکنن وبچه هاشونوبزرگ میکنن .مردهای مشکل داروپسران مجردهم تاحدودی ارضامیشن وکمترتوکوچه خیابون دنبال ناموس دیگران میرن.به طورکلی مزایاش بیشترازمعایبشه.مخصوصاتوشرایط اقتصادی اجتماعی فرهنگی الان کشورما.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
لااقل اینطوری یه عده بادشون می خوابه دیگه دنبال زن یادمرد دیگران نمیفتن واقعانیازجامعه هست.ازطرفی هم زنان مطلقه وبیوه کسب درآمدمیکنن وبچه هاشونوبزرگ میکنن .مردهای مشکل داروپسران مجردهم تاحدودی ارضامیشن وکمترتوکوچه خیابون دنبال ناموس دیگران میرن.به طورکلی مزایاش بیشترازمعایبشه.مخصوصاتوشرایط اقتصادی اجتماعی فرهنگی الان کشورما.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
باشه یه زن صیعه ایی دوساعته میخوام تو تهران خانه هم داشته باشد
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
سلام یه خانم خوب در شرق یا شمال تهران جهت صیغه ساعتی لطفا. تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
من درخواست دادم صیغه یه ساعته
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
یه خانم واسه ازدواج موقت میخوام کسی هست کاشان
09383612494
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
یه خانم واسه ازدواج موقت میخوام کسی هست کاشان
09383612494
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
یه خانم واسه ازدواج موقت میخوام کسی هست کاشان
09383612494
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
یه خانم واسه ازدواج موقت میخوام کسی هست کاشان
09383612494
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
یه خانم واسه ازدواج موقت میخوام کسی هست کاشان
09383612494
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
دختر سعقیه می خواهم
مرتض
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
دختر سعقیه می خواهم
جهرم ی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
زن که اجازه دوخوابه نمیده خیلخوبه
جهرم ی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
زن که اجازه دوخوابه نمیده خیلخوبه
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
خیلی منطقی اسلام هم موافقه
رمضان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
خیلی عالیه فقطمورد های انتخاب شده توسط مردان تلفن تماس وپیامک مثبت بدهند موقت بادخول یک ماهه مکان دارباشد تهران کرج باتشکر سالم وتمبز باشد خوش اخلاقباصبور
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
سلام یه خانم صیغه ساعتی از دزفول میخام
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
سلام یه خانم صیغه ساعتی از دزفول میخام
علی مظفری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
اگرهرشهری چنین جایگاهی شرعی وعرفی داشته باشد افرادمجردکمتردنبال ناموس اینوواون میروندامنیت خانواده ها بیشترمیشود ترس ووحشت ازبین میرود
ناشناس
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
افرین درسته موافقم
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
بعضی از خانما واقعا مجبورن بخاطر گرسنگی بچه شون بخاطر گرونی ها
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
یک بیاد زاهدان
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
یک بیاد زاهدان
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
یک بیاد زاهدان
Acs
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
بنده یک مرد هستم که باخانمم مشکل جنسی داریم الان کسی هست برای زندگی موقت کرج هستم ۰۹۱۲۳۱۳۴۲۹۵
ناشناس
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
سلام من از مشهدم حیف راه دوره
علامرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
همسر موقت میخوام زنم طلا ق گرفته
علامرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
همسر موقت میخوام زنم طلا ق گرفته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
جعفری
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
خیلی برنامه ی خوب وعالیه منم این برنامه رو دنبال می کنم چون منم دنبال صیغه ساعتی یاماهانه هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
زنمخام
متین خلیلی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
سلام من سیقه یه ساعتها میخوام .هر چه بگید هستم
متین خلیلی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
سلام من سیقه یه ساعتها میخوام .هر چه بگید هستم
متین خلیلی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
سلام من سیقه یه ساعتها میخوام .هر چه بگید هستم
محمد
Germany
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
خانم بیوه ازدواج موقت افغانستانی باشده همه جور باهاش کنار میام مشکل جا هم ندارم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
بسیارعالی
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
۰۹۱۲۵۱۵۶۳۵۹
ناشناس
France
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
لطفا یه خانمی که طلاق گرفته و دلش میخواد بامن دوس بشه و صیغش کنم با من تماس بگیره خوشحال میشم ۳۵ سالمه از تبریز ۰۹۳۵۵۲۰۱۷۰۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
اکثر این سایت‌ها دروغ وکلاه برداریه خیلی هاشون یه دکان زدن برای خالی کردن جیب مردم از جمله یکی از دزدان بزرگ سایت صیغه وازدواج موقت به مدیریت سید هاشمی هست که با لطائف الحیل سعی میکنه جیبت رو به عناوین مختلف خالی کنه وبعد از خالی کردن جیب مشتری دیگه به هیچ پیامی پاسخ نمی دهند.خدا لعنتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
اکثر این سایت‌ها دروغ وکلاه برداریه خیلی هاشون یه دکان زدن برای خالی کردن جیب مردم از جمله یکی از دزدان بزرگ سایت صیغه وازدواج موقت به مدیریت سید هاشمی هست که با لطائف الحیل سعی میکنه جیبت رو به عناوین مختلف خالی کنه وبعد از خالی کردن جیب مشتری دیگه به هیچ پیامی پاسخ نمی دهند.خدا لعنتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
اکثر این سایت‌ها دروغ وکلاه برداریه خیلی هاشون یه دکان زدن برای خالی کردن جیب مردم از جمله یکی از دزدان بزرگ سایت صیغه وازدواج موقت به مدیریت سید هاشمی هست که با لطائف الحیل سعی میکنه جیبت رو به عناوین مختلف خالی کنه وبعد از خالی کردن جیب مشتری دیگه به هیچ پیامی پاسخ نمی دهند.خدا لعنتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
عالی
احمد.
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
ازفلاورجان‌کسی‌هس‌براازدواج۳۸سالم‌منزل‌امدارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
عالی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
عالی
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۷
خیلی عالی بهترین کار همینه احسنت به کسی که این سایت را درست کرده
باقر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
زن خوشکل صیغه میخام
جواد
France
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
یک‌ساعت
دریانورد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
سیغه موقت یک ساعته
دریانورد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
سیغه موقت یک ساعته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
ایا راست میگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
ایا راست میگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
ایا راست میگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
ایا راست میگین
الععهه۶خخ
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ححح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
عالی
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
چرابایدانقدسخت شماره کسیروواسه حال کردن پیداکرد۰۹۱۶۷۵۰۸۷۳۸
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
چرابایدانقدسخت شماره کسیروواسه حال کردن پیداکرد۰۹۱۶۷۵۰۸۷۳۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
سلام یه خانم برای صیغه موقت ۲ساعته میخوام۰۹۳۸۳۰۷۷۵۳۳
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
سلام من یک زن صیغه ساعتی میخام
امیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
اگه راست بیا ماهم ببینیم استفاده ببریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
سلام واقعا این صیغه ساعتی واقعیت داره
سعید،
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
سلام صیغه
نادری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
سلام مردی ۴۹ ساله هستم دنبال صیغه یک خانم حال بده زیر ۴۰ سال هستم هر کی هست خبر بده ممنون _ شهر آمل ۰۹۳۶۳۷۵۸۳۲۲
مهرداد
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
دادابگردشایداون دنیاپیداکنی این سایتهاهمش داروغه برو جای دیگه پیداکن
مربم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
سلام صیغه موقت میشم
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۰۹۹۰۰۸۳۸۳
۹۷ زنگ بنگ
مهدی اسدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷
باسلام من خودم بیست سالمه یک خانم بیست الا بیست دوساله مخام جا ندارم من خودم تهران تجریش ولنجک هستم
یزدان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
زن صیغه میخوام
زولفقار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
هرکی میخاد بامن باشه بیاد.من خیلی مهربونمـمجردم
صادق
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
یک خانمی باشه خوش گل خوشتیب کم سن سال حرف همدیگروکوش کنیم من دوست دارم همیشه باشیم