بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
در نظرسنجی نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز صورت پذیرفت:

رضایتمندی اعضا از نوع صنعت مورد بررسی و نحوه تحلیل آن

نشست چهارشنبه هفته گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری کارگزاری ساوآفرین و با هدف بررسی وضعیت بنیادی گروه قند و شکر برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۶۵۳۲
نویسنده :
جمشیدی
نشست چهارشنبه هفته گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری کارگزاری ساوآفرین و با هدف بررسی وضعیت بنیادی گروه قند و شکر برگزار شد.

براساس گزارش بورس نیوز، طی نشست روز مذکور سه نماد قندی "قلرست"، "قپیرا" و "قزوین" در باشگاه مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفتند و در پایان جلسه نیز نظرسنجی مبنی بر کیفیت و میزان اثربخشی برگزاری جلسات با طرح سه سوال انجام شد.

براساس اطلاعات موجود، 58 درصد از آراء اخذ شده گزینه خیلی خوب را برای انتخاب صنعت مورد بررسی برگزیدند و مابقی افراد گزینه خوب را انتخاب کردند.

علاوه بر این، 50 درصد از شرکت کنندگان میزان تسلط تحلیل گر و کیفیت ارایه اطلاعات را خیلی خوب ارزیابی کردند، تنها هشت درصد از شرکت کنندگان برگزینه متوسط معتقد بودند و 42 درصد باقیمانده نیز میزان تسلط تحلیلگر را خوب دانستند.

همچنین نیمی از شرکت کنندگان بر خیلی خوب بودن میزان به روز و کاربردی بودن اطلاعات و مفروضات تحلیل رأی دادند و مابقی آنها گزینه خوب را برگزیدند.

در پایان خاطر نشان می شود که نشست آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز با محوریت بررسی وضعیت بنیادی نمادهای "غالبر"، "غشان" و "غپاک" فردا ساعت 15 الی 17 در محل کارگزاری بانک سامان برگزار می شود.

لینک ثبت نام نشست

http://www.boursenews.ir/fa/forms/24

اشتراک گذاری :
ارسال نظر