بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۴
قیمت ۵ گروه کالایی پرمصرف در هفته گذشته نسبت به هفته قبل آن در شهر تهران رشد قیمت داشته است و تنها ۲ قلم از کالاهای پرمصرف خانوارهای تهرانی ارزان‌تر و ۳قلم هم بدون تغییر مانده است.
کد خبر : ۱۳۶۵۷۱
به گزارش مشرق، بانك مركزي  گزارش داد كه ميانگين قيمت لبنيات پرمصرف در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افت يك دهم درصدي و تخم‌مرغ هم كاهش 1.3درصدي داشته و حبوبات و چاي به همراه روغن نباتي تغيير قيمت داشته است. 

اين گزارش مي‌افزايد در هفته‌اي كه گذشت، ميوه‌هاي تازه 0.8درصد، سبزي‌هاي تازه 0.5درصد، گوشت قرمز 0.1درصد، گوشت مرغ 1.6درصد و قند و شكر 0.4درصد افزايش قيمت را تجربه كرده است. انتظار مي‌رود با توزيع سبد كالايي در روزهاي آينده، قيمت اقلام پرمصرف غذايي در سراسر ايران رشد قيمت قابل توجهي پيدا نكند.
کالاهای پرمصرف در مسیر گران شدن
منبع: همشهری

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
این گران شدن با فرا رسیدن محرم شتاب می گیرد بنده از خودم بگویم هر سال محرم روزانه از 10الی20 خانه غذا میگرفتیم یک ماه یخچال فریزر راه پله پر میشد با غذای نذری در نهایت بعد از چند روز باید به دور میریختیم وگاه روزانه مردم هم در این راه بما کمک میکردند وغذای نیم خورده خود را داخل جوب اب میریختند خود ما هم نذری داریم همسرم با دیدن این مناظر طرح جهیزیه افراد ناتوان رابجای پخش نذری قرارداد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
باسلام مطلب نذری را هر طور که میدانید بیننده زیادیدارد با تصحیح لازم ومطلب دیگری که مناسب بود ارایی فرمایید با تشکر از شما