بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
در گفتگو با مسئول امور سهام شرکت سیمان دورود عنوان شد:

دلایل توقف نماد و تعدیل سود "سدور"

نماد معاملاتی "سدور" در روز گذشته به دلیل تعدیل منفی سود هر سهم شرکت متوقف شده است و به احتمال زیاد نماد معاملاتی در هفته جاری به طور مجدد بازگشایی خواهد شد
کد خبر : ۱۳۶۶۱۶
نویسنده :
محمدآموخته
نماد معاملاتی "سدور" روز گذشته با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم شرکت مذکور متوقف گردید.

در همین راستا مسئول سهام شرکت سیمان دورود در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: نماد معاملاتی "سدور" در روز گذشته به دلیل تعدیل منفی سود هر سهم شرکت متوقف شده است و به احتمال زیاد نماد معاملاتی در هفته جاری به طور مجدد بازگشایی خواهد شد.

حمید کیانیان در خصوص دلایل اعلام تعدیل منفی سود سهام شرکت سیمان دورود گفت: افزایش هزینه های مالی منجر به ایجاد تعدیل سود منفی در "سدور" شده است و هیچگونه مشکلی در بخش فروش داخلی و صادراتی سیمان وجود نداشته و همچنین اطلاعات نهایی شرکت نیز در تاریخ 26 مهر ماه به سایت کدال جهت انتشار ارسال شده است.

شایان ذکر است دقایقی پس از مصاحبه با مسئول واحد سهام "سدور"، اطلاعات نهایی شرکت مذکور مبنی بر تعدیل منفی سود 37 درصدی سهام شرکت سیمان دورود در سایت کدال منتشر شد که براساس آن سود پیش بینی شده 1437 ریالی هر سهم به 906 ریال سود کاهش یافته است.

براساس این گزارش، از جمله عوامل تعدیل منفی سود شرکت سیمان دورود برخلاف اظهارات حمید کیانیان، کاهش حجم فروش محصول سیمان شرکت مذکور به دلیل شرایط بازار داخل و خارج از کشور عنوان شده است. همچنین، افزایش حقوق و مزایای پرسنل، افزایش نرخ بهره وام مشارکت مدنی با بانک ملت و بانک صادرات نیز از دیگر عوامل این تعدیل سود اعلام شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمیدرضاشیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
ضمن عرض سلام وقبولی طاعات من کارمند هستم ومبلغی البته ناچیز سهام سدور خریداری کردم «10تومان» ودرحال حاضر شدیدا نیازدارم لطف بفرمایید چنانچه درحال جاضر متضرر میشوم دست نگه دارم وحدودا که بفروشم ممنون