بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
مرحوم آیت الله محمد رضا مهدوی کنی طبق وصیت ایشان در حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در کنار مقبره آخوند ملاعلی کنی به خاک سپرده می شود.
کد خبر : ۱۳۶۶۲۱
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی میرلوحی داماد رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب، افزود: به احتمال زیاد مراسم تشییع و تدفین آیت الله مهدوی کنی روز پنج شنبه از مقابل دانشگاه تهران به سمت حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

روح ملکوتی عالم ربانی و یار دیرین امام راحل و رهبری آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

آیت الله مهدوی کنی از روز چهاردهم خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام امت و پس از بازگشت به منزل دچار حمله قلبی و در بیمارستان بستری شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
بنده به نوبه خودم رحلت جان سوز آیت الله مهدوی کنی را به آقای صالح آبادی و خانواده محترمشان تلسیت عرض می کنم و از خداوند صبر برای ایشان مسئلت دارم.

توفیق شما را در عرصه مدیریت کلان همواره باعث امید تمام جامعه بورسی کشور است.
تیرداد
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
اخه چه ربطی به صالح ابادی و خانوادش داشت چاپلوس
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
تسلیت به خانواده محترمشان و همه شاگردان و مریدان ایشان به خصوص برو بچه های کمیته انقلاب اسلامی اوایل انقلاب. واقعا بچه های کمیته پدر شان را از دست داده اند.
خدا به همه شما صبر عطا فرماید وامید آنکه ....
نجابت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
یکی از استوانه های انقلاب رو از دست دادیم. انشاا... شاگردان بیشمار ایشان در دانشگاه امام صادق (ع) راه ایشان را ادامه دهند. خداوند رحمتشون کنه. آدم خالص و محکمی بود.