بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
کد خبر : ۱۳۶۶۶۶
مهر: منابع عراقی از خنثی شدن 233 بمب و کشف منزل بمبگذاری شده در شمال تکریت پس از پاکسازی منطقه الحجاج از لوث تروریستهای تکفیری خبر دادند.

به گزارش الفرات، یک منبع امنیتی گفت نیروهای امنیتی، 233 بمب را پس از پاکسازی منطقه الحجاج در شهر بیجی واقع در شمال تکریت از لوث تروریستهای داعش، خنثی کردند.

تروریستهای تکفیری همچنین 13 باب منزل مسکونی را در این منطقه پیش از فرار بمبگذاری کرده بودند که نیروهای امنیتی بمبهای کارگذاشته شده را خنثی کردند.

پیشتر یک منبع امنیتی تاکید کرده بود نیروهای لشگر طلایی وابسته به یگان مبارزه با تروریسم از چند محور عملیات پاکسازی تکریت از لوث تروریستهای تکفیری را پس از سیطره بر مناطق جدید در مرکز و شمال این شهر آغاز کردند.

این منبع با اشاره به ادامه پیشروی نیروهای امنیتی در عملیات سرکوب تروریستهای تکفیری از هلاکت 13 نفر از آنها خبر داد.

رایزنی هیئتی از کنگره آمریکا با وزیر دفاع عراق

خبر دیگر اینکه هیئتی از کنگره آمریکا، با وزیر دفاع عراق دیدار کرد که طی آن موضوع تسلیح و آموزش نیروهای امنیتی عراق مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در دیدار هیئت آمریکایی به ریاست درل ایسا با خالد العبیدی وزیر دفاع عراق، اوضاع امنیتی عراق و منطقه و میزان حمایت کنگره آمریکا از درخواستهای وزارت دفاع عراق در زمینه تسلیح و آموزش نیروهای امنیتی این کشور بررسی شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر