بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر : ۱۳۶۶۷۳
ین اولین بار نیست که رئیس جمهور آمریکا در این زمینه دچار دردسر می شود. پیش از این توجه باراک اوباما به زنان دیگر باعث رنجش خاطر همسرش «میشل» شده بود.
گروه بین الملل«تیتریک»؛پایگاه اطلاع رسانی شبکه سی ان ان(CNN) در خبری نوشت: «هشدار نامزد یک دختر سیاهپوست به اوباما، بار دیگر رئیس جمهور آمریکا را خبرساز کرد.»

سی ان ان افزود: «اوباما که روز دوشنبه برای رأی‌گیری در کنار دختری به نام "آیا کوپر" ایستاده بود و با او شوخی‎های لفظی می‌کرد، با هشدار نامزد وی مواجه شد. نامزد این دختر سیاه پوست با خطاب قرار دادن باراک اوباما، به وی گفت: "آقای رئیس جمهور! به دوست دختر من دست نزن!"»

بر پایه این گزارش، «اوباما هم در حالی که سعی می‌کرد خونسردی خود را حفظ کند، با حالت شوخی گفت: من چنین قصدی ندارم. دختر هم که از صراحت دوستش متعجب شده بود، از رئیس جمهور آمریکا معذرت‌خواهی کرد.»

به نوشته وبسایت سی ان ان، «باراک اوباما بعد از رأی دادن دوباره به سمت آن دختر رفت و او را در آغوش گرفت.»

لینک دانلود ویدئو

یادآور می‌شویم این اولین بار نیست که رئیس جمهور آمریکا در این زمینه دچار دردسر می شود. پیش از این توجه باراک اوباما به زنان دیگر باعث رنجش خاطر همسرش «میشل» شده بود.

اوباما در مراسم یادبود نلسون ماندلا، مشغول گرفتن عکس یادگاری با دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا و "هله تورنینگ اشمیت" همتای دانمارکی‌اش بود که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و از سوی دیگر باعث عصبانیت همسرش شد.





اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
چقدر ملت آزادی هستند ما اینجا رییس بانک رو نمیتونیم از نزدیک ببینیم.دمشون گرم کشور آزاد یعنی اینه.دوس پسرش فکر کرده اوباما میخواد اسید بپاشه رو دوس دخترش
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
مسخره ها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
بورس نیوز... تازگی به جای بحث اقتصادی وتخصصی، ژورنالیست حرفه ای شدی وبا این تیترقرمزرنگ، مخاطب جلب میکنی... !!!!!!!! آیا این موضوع تااین حد اهمیت داشت که که برجسته کردیش؟؟؟
امیدوارم جنبه ی گذاشتن این کامنت را داشته باشی..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
طرف چه غیرتی بوده ! خوشمان آمد
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
اشکی جون این هم از آن دروغهای شاخداره ها الان بسیاری از رئیس شعبه هابه دنبلات می دوند اگر کمی پول داشتی