بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۵
خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه انتقال آب کارون متوقف شده ولی وزیر نیرو از سوی برخی از نمایندگان مجلس تحت فشار است.
کد خبر : ۱۳۶۶۸۴

سید شریف حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: موضع گرفتن و هیاهو سالاری برخی درباره توقف انتقال آب کارون به فلات مرکزی جهت تشویش اذهان عمومی است.

وی اضافه کرد: توقف این پروژه به دلیل اثبات آسیب‌های مخرب این انتقال صورت گرفته ولی برخی در تلاش هستند تا با استفاده از تحریک احساسات مردم و تشویش اذهان سبب ادامه این پروژه غلط شوند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی درباره مواضع وزیر نیرو درباره انتقال آب کارون تصریح کرد: وزیر نیرو از طرف برخی از نمایندگان تحت فشار و این رفتار وی طبیعی است.

وی افزود: نباید اسیر تشویش اذهان برخی از نمایندگان شویم بلکه باید با ادامه دادن کارهای علمی و تبیینی درباره پروژه غلط انتقال آب کارون مردم کشور را از آسیب‌های مخرب این انتقال آگاه کنیم.

حسینی با بیان اینکه مواضع استاندار خوزستان و معاونین وی درباره انتقال کارون باید در رسانه‌ها به گوش مردم رسانده شود، عنوان کرد: صحبت‌های کار‌شناسان و اساتید دانشگاه که تخصص آن‌ها در حوزه علوم آب و محیط زیست است، در این راه خیلی موثر و مفید است.

وی اضافه کرد: حرکات علمی که در کنفرانس علمی کارون انجام می‌شود خیلی مفید است و این حرکات در جهت آاهی مردم باید ادامه داشته باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر