بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
چهارشنبه هفته آتی دو نماد فعال این گروه با همکاری کارگزاری آگاه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و همزمان با آن وضعیت دو نماد روغنی نیز تحلیل خواهد شد. نمادهای مورد تحلیل عبارتند از شبندر ، شپنا ، شبهرن وشرانل
کد خبر : ۱۳۶۷۱۵
نویسنده :
کیوان فر
باشگاه مشتریان بورس نیوز با همکاری شرکت کارگزاری آگاه چهارشنبه 93.8.7 به بررسی و ارایه تحلیل بنیادی صنعت فرآورده های نفتی در دو گروه پالایشگاهی و محصولات روغنی و روانکارها می پردازد.

براساس گزارش خبرنگار باشگاه، طی این جلسه تحلیل بنیادی نمادهای "شبندر" و "شپنا" از گروه پالایشی و دو نماد "شبهرن" و "شرانول" از گروه محصولات روغنی و روانکارها برای اعضای حاضر در نشست ارایه می گردد.

انتخاب شرکت های پالایشگاهی جهت تحلیل به این دلیل بوده است که با توجه به بسته بودن نماد معاملاتی آنها از سال جاری تاکنون و پایداری بسیاری از ابهامات موجود پیرامون این گروه، بسیاری از فعالان بازار سرمایه و اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز تقاضای ارایه تحلیل بنیادی پالایشگاه ها را ارایه کرده اند.

از همین رو چهارشنبه هفته آتی دو نماد فعال این گروه با همکاری کارگزاری آگاه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و همزمان با آن وضعیت دو نماد روغنی نیز تحلیل خواهد شد. نمادهای مورد تحلیل عبارتند از شبندر ، شپنا ، شبهرن وشرانل  البته در هفته های آتی صنعت بانکداری هم مورد تحلیل قرار خواهد گرفت .


زمان برگزاری:

چهارشنبه 93.8.7 ساعت 15 تا 17

مکان برگزاری:

تهران بلوار آفریقا بالاتر از میرداماد بن بست پیروز پلاک 13 طبقه اول


در همین راستا با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن برگزاری نشست، از کلیه اعضای محترم باشگاه تقاضا می شود حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست پالایشی ها 

http://www.boursenews.ir/fa/forms/25


همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان بورس نیوز الزامی است.

گفتنی است آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در نشست های آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

ttp://www.boursenews.ir/fa/forms/3


پرونده لبنیاتی ها بسته شد

در ادامه برگزاری نشست های هفتگی باشگاه مشتریان بورس نیوز، روز گذشته نیز صنعت شیر و لبنیات با محوریت تحلیل بنیادین نمادهای "غپاک" و "غشان" ارایه شد و کلیت صنعت نیز با همکاری شرکت کارگزاری بانک سامان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است فایل PDF تحلیل های ارایه شده در نشست روز اخیر باشگاه از طریق ایمیل برای اعضا ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است در جلسه روز اخیر همانند جلسات قبلی برای اعضای باشگاه گواهینامه حضور در نشست تحلیلی صادر شد.

تحلیل 4 نماد پالایشگاهی و روغنی محور نشست آتی/هم اکنون ثبت نام کنید

در پایان برنامه زمان بندی جلسات تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز و محوریت صنایع مورد بررسی در نشست های آتی طبق جدول ذیل اعلام می گردد.

تحلیل 4 نماد پالایشگاهی و روغنی محور نشست آتی/هم اکنون ثبت نام کنید



اشتراک گذاری :
ارسال نظر