بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
کد خبر : ۱۳۶۷۶۶
سرویس سیاسی جهان نیوز ـخبرنگاران جهان نیوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نیوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

گزارش وزارت اطلاعات از فساد در کیش

>به گزارش جهان، وزارت اطلاعات گزارشی از فساد، فحشا، بی حجابی و بی بند و باری در کیش تهیه کرده است و قصد دارد این گزارش را رسانه ای کند.

مأموریت رهبر انقلاب به آقای قرائتی

>به گزارش جهان، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در جلسه ای گفته است از طرف رهبر معظم انقلاب مأمور به اجرایی کردن موضوع «ازدواج آسان» شده است. وی گفته است: هر کس در این زمینه راه کاری دارد بیاید و شروع کند.

تلاش خاتمی برای جذب جوانان همراه با خود

>خبرنگار جهان مطلع شد، آقای خاتمی شورایی مشورتی با حضور تعدادی از اصلاح طلبان ایجاد کرده است. گفته می شود این تشکیلات کمیته بندی شده و به دنبال شناسایی جوانانی است که از آقای خاتمی تبعیت دارند. از جمله تشکل هایی که قرار است برای جوانان راه اندازی شود «اتحاد ملت ایران اسلامی» است. آقای محمدرضا عارف نیز در هر کمیته در استان ها به جز استان کرمان، ۲ نماینده دارد. ۲ سایت حزب کارگزاران یعنی میهن آنلاین و کارگزاران نیوز نیز به طور دربست در اختیار این مجموعه قرار گرفته است. آقای خاتمی از آقای بهزاد نبوی خواسته است تا با طیف های جوان ارتباط برقرار کند.

تذکر به یک روزنامه درباره انتشار اوقات شرعی پاتایا

>به گزارش جهان، یکی از خبرنگاران در جلسه ای با حضور تعدادی از اهالی رسانه گفته است: به یکی از روزنامه ها در خصوص انتشار اوقات شرعی به وقت «پاتایا» تذکر داده شده است. پاتایا یکی از قطب های فساد و فحشا در تایلند واقع است. این اوقات شرعی هر پنجشنبه در ضمیمه این روزنامه در کنار ساعات شرعی مکه و مدینه اعلام می شد.

صدور حکم مدعی عرفان حلقه

>به گزارش جهان، حکم مدعی عرفان دروغین حلقه کیهانی صادر شد. گفته می شود محمدعلی طاهری مدعی عرفان دروغین حلقه کیهانی به ۶ سال حبس محکوم شده است. طاهری که طی سالیان گذشته مدعی توانمندی های ماورایی بوده است، شاکیان عمومی و خصوصی متعددی داشته و حتی جرایم امنیتی نیز داشته است.

جشن تولد احمدی‌نژاد به تعویق افتاد

>به گزارش جهان، اطرافیان احمدی نژاد قرار است جشن تولد وی را زودتر برگزار کنند. آنان قصد داشتند روز ۶ آبان ماه برای او جشن تولد بگیرند اما چون این روز با دهه اول ماه محرم مصادف شده است، آن را به پنج روز زودتر یعنی یکم آبان جلو انداختند. اما این زمان نیز به دلیل درگذشت آیت الله مهدوی کنی، به تعویق افتاد. زمان برگزاری دقیق این جشن تولد هنوز اعلام نشده است. این افراد نام برنامه جشن تولد احمدی نژاد را برگزاری جشن تولد «رئیس جمهور قلب ها»[!] گذاشته اند. این جشن در نارمک برگزار خواهد شد.


شیوع تک خوانی زنان در تهران

>به گزارش جهان، تعداد تک خوانی زنان در همایش های برگزار شده در شهر تهران افزایش پیدا کرده است. برخی از ارگان های مرتبط با این موضوع ، در تلاش برای مقابله با این اقدام غیر شرعی هستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
غیر شرعی؟