بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر : ۱۳۶۷۹۹

به گزارشخبرگزاری شبستاناز اصفهان و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی اصفهان،‌ سرهنگ حسين حسين‌زاده، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهاندر خصوص آخرين اخبار وقايع اسيدپاشي در اصفهان، اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات پي‌جويي كارآگاهان پليس، نيروهاي اطلاعات، سپاه و تمام دستگاه‌هاي مرتبط، در مجموع به نتايج خوبي رسيده است و اين تحقيقات نشان مي‌دهد كه مرتكب اين اقدامات اسيدپاشي، يك نفر بوده است.


وي افزود: عامل اين كار، فردي دچار اختلالات رواني و ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كه به واسطه محرك‌هاي رواني، متوسل به خشونت كور شده است.


جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان تاكيد كرد: مردم ما مطمئن باشند كه دست هيچ جماعت و تفكر خاصي پشت اين قضيه نيست لذا به ما كمك كنند تا بتوانيم هرچه سريع‌تر، مسبب اين وقايع غير انساني و غير شرعي را به آنها معرفي كنيم.


وي تصريح كرد: پس از آخرين اتفاق، تمام توان انتظامي خود را به كار گرفتيم تا امنيت را در شهر حكم‌فرما كنيم؛ بسياري از عوامل ما در پليس تخصصي با لباس شخصي در بين مردم حضور دارند و گشتي‌هاي كمين و شكار پليس نيز در حال ماموريت به سر مي‌برند؛ امروز نيز دستور موكد براي نيروهاي كمكي صادر شده و از بعدازظهر پنج‌شنبه، مردم ما، حضور نيروهاي پليس را در كلان شهر اصفهان به طور محسوس شاهد خواهند بود.


شايعه‌پراكنان بايد در مقابل قانون پاسخگوي رفتار زشت خود باشند


سرهنگ حسين‌زاده با تاكيد بر اينكه بخشي از تحقيقات و اقدامات پليس داراي طبقه‌بندي حتي از نوع "سِري" است، خاطرنشان كرد: چندي پيش يكي از مقامات كشوري اعلام كرده بود كه ۴ نفر در اين زمينه دستگير شده‌اند كه البته اين افراد، غيرمرتبط با هم بودند و پس از تحقيقات به بي گناهي آنها پي برديم و آزاد شدند.


وي با بيان اينكه مرتكب اصلي اين جنايت ضد انساني و غيرشرعي و غيرقانوني بر اساس تحقيقات صورت گرفته، يك نفر است، گفت: متاسفانه عده‌اي، از روي غفلت، اخبار و شايعاتي كذب را در شبكه‌هاي مجازي منتشر مي‌كنند و حس امنيت را در مردم از بين مي‌برند لذا پليس فتا اقدام به شناسايي اين افراد كرده و عده‌اي را كه با اين روش، مبادرت به تشويش اذهان عمومي مي‌كنند، شناسايي كرده است.


جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه شايعه‌پراكنان بايد در مقابل قانون پاسخگوي رفتار زشت خود باشند، افزود: طي تحقيقات پليس فتا، ۲ نفر از كساني كه در فضاي لاين، خبرهاي كذب را در اين خصوص منتشر مي‌كردند، شناسايي شدند و مشخص شد كه اين افراد از خارج از استان اصفهان و در يكي از شهرهاي جنوبي كشور هستند لذا تيم ويژه‌اي براي دستگيري آنها به اين شهر اعزام شده است.


چند نفر مظنون در پليس آگاهي اصفهان، تحت تحقيقات قرار دارند


وي با اشاره به اينكه عوامل آشكار و پنهان پليس در تمام خيابان‌ها و نزديك تمام مدارس حضور دارند، تصريح كرد: در حال حاضر، چند نفر مظنون در پليس آگاهي اصفهان، تحت تحقيقات قرار دارند.


سرهنگ حسين‌زاده ضمن توصيه به مردم مبني بر اينكه اخبار خود را از نهادهاي مسئول دريافت كنند، گفت: شهروندان مطمئن باشند كه اتفاق ديگري در اين زمينه رخ نخواهد داد و با آرامش به فعاليت‌هاي خود در جامعه ادامه دهند.


وي با تاكيد بر اينكه مطمئنا براي مردم اخبار خوبي خواهيم داشت، اظهار كرد: اميدواريم از اين پس، هرگز شاهد وقوع چنين اتفاقات تلخي در كشور اسلامي و استان مذهبي خود نباشيم.


جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان تاكيد كرد: از شهروندان تقاضا داريم اگر اخبار خاصي داشتند كه مي‌تواند به ما كمك كند، با شماره ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ایلیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۸
این اسید کثیف را از کجا تهیه می کنند . در آنجا را گل بگیرید لطفا.