بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر : ۱۳۶۸۰۱
ه علت سرمایه گذاری بر روی نمادهای کوچک نمی‌توان انتظار رشد چشم‌گیری را در بازار سرمایه داشت و تنها سهام های بزرگ می‌تواند باعث رشد بازار سرمایه شود
همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاراندر خصوص روند بازار سرمایه بیان کرد:بازار سرمایه روند متعادلی دارد و روند افزایشی و کاهشی چشمگیری در ان به چشم نمی‌خورد.

وی در خصوص تاثیر گزارش 6 ماهه‌ی شرکت‌ها بر روند بازار سرمایه گفت:با توجه به ارائه گزارش مطلوب شرکت‌‌ها این امر باعث ایجاد یک جو مناسب در بازار سرمایه شده و نقدینگی را به سمت این بازار روانه کرده است.

کارشناس بازار سرمایه با توضیح در مورد فعالیت سرمایه گذاران بر روی نمادهای کوچک گفت:به علت سرمایه گذاری بر روی نمادهای کوچک نمی‌توان انتظار رشد چشم‌گیری را در بازار سرمایه داشت و این خود باعث کم شدن سرعت معاملات می‌شود .

دارابی در مورد عوامل تاثیر گذار بر بازار سرمایه تصریح کرد:عواملی همچون کاهش نرخ سود بانکی می‌تواند خبرهای خوبی را وارد بازار سرمایه نماید .

وی در‌این‌باره ادامه داد:بازار در حال حاضر منتظر گزارش 6 ماهه‌ی شرکت‌ها و روند اقتصادی کشور است و با بهبود روند اقتصادی می‌توان انتظار روزهای روشنی را در بازار سرمایه داشت.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر