بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر : ۱۳۶۸۵۹
رامبد جوان کارگردان و بازیگر محبوب این روزهای تلویزیون که با برنامه خندوانه اش حسابی سروصدا کرده، در یادداشتی کوتاه درباره اتفاق تلخ اسیدپاشی در ایران این حرکت غیر انسانی را محکوم کرد و از مردم به خاطر نپرداختن به این موضوع به دلیل پایان ضبط برنامه خندوانه عذرخواهی کرد:

«ضبط برنامه خندوانه هفته گذشته به پایان رسید و برنامه های در حال پخش ضبط شده هستند. متأسفانه برای همین امکان صحبت کردن درباره موضوعات اخیر (اسید پاشی) دربرنامه نیست...

سلام به همتون.

ممنونم که تا این حد همراه موضوعات تلخ و شیرین مملکتمون هستین که اگه من از دید شما سکوت کرده باشم هم بهم اعتراض مى کنین و هم متلک مى اندازین که البته خیلى کار زشتیه.

نظر من اینه: وقتى ما با هم راجع به آب حرف مى زنیم یا چیزى که اگه کنار هم بایستیم مى تونیم کمى هم که شده تغییرش بدیم، این عمل جمعى ما در فضاهاى مجازى اهمیت واقعى پیدا مى کنه، ولى من در برابر این اتفاقهاى اخیر دارم فکر مى کنم که چرا و چطور داره شکل مى گیره و به نظرم مى آد که جمله ى "من این جنایات رو محکوم مى کنم" یا نوشتن یه شعر پر سوز و گداز چه اهمیتى داره؟! غیر از اینکه به همتون نشون بدم که ببینین من چقدر انسان دوست و مهربونم!! در حالى نمایش انسان دوستى من یا هر چهره ى دیگه اى در این فضاهاى مجازى چه تاثیرى در زندگى دخترکان جوانى داره که امید و آینده و زندگیشون رو در یک لحظه از دست دادن؟ من هم مثل شما از این اتفاقهاى کثیف و غیر انسانى متنفرم ولى حواسمون باشه که این ابرازها ما رو عادت مى ده که فقط همین جا توى این فضاهاى مجازى زندگى کنیم و پا بیرون از خونه هامون نذاریم.

تذکر مهم: بچه ها حیوونا به غیر از نیازهاشون دست به خشونت که البته ابزارشونه،نمى زنن. پس هى نگین این حیوان صفتها و... مخلص و دوستتون دارم.

اگه پیشنهاد کاربردى دارین منو هم در جریان بذارین.»


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
تا حالا به واژه حیوان صفت اینجوری نگاه نکرده بودم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
پیشنهاد میکنم بازیگرانی که درامد های بالایی هم از بیت المال توسط افرادی خاص برای ایشان در نظر گرفته شده قدری از درامد خودشون را صرف درمان این دختران اسیب دیده بکنن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
اولین کاری که میتونی بکنی اینه که اگر حرف نمیزنی مبلغی بعنوان کمک به ترمیم زخم های این دختران کمک کنی این رو که میتونی؟