بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر : ۱۳۶۸۶۵
فرارو-رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا -دیوید گاتنفلدر- یکی از پربار ترین مجموعه تصاویر از کشور راز آمیر کره شمالی را عکاسی و منتشر کرده است.

به گزارش فرارو، دیوید گاتنفلدر، عکاس برجسته جهان و رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا از سال ۲۰۰۰ تا کنون بیش از بیست بار به کره شمالی رفته و عکس های متعددی از زندگی در این کشور رازآمیز تهیه کرده که تاکنون چندین جایزه بین المللی را نیز برای وی به همراه داشته است. او از معدود عکاسانی است که توانسته از ممنوعیت های تهیه عکس و گزارش در کره شمالی عبور کند و با قطار مخصوص حزب حاکم کمونیست به این کشور سفر کند و زندگی شهروندان عادی این کشور را از نزدیک ببیند.

به گفته وی، تصاویر حاصل از این سفر برای کسانی که از خارج به این کشور کمونیستی می‌نگرند و همواره شاهد مارش‌های نظامی و تصاویر بزرگ مقام‌های ارشد این کشور بوده‌اند، مغایرت دارد.

وی از سال 2000 ، 17 بار به کره شمالی سفر کرده است و می‌گوید: این کشور سخت‌ترین کشوری بود که در آن به عکاسی مشغول شدم.

در زیر نگاهی می اندازیم به تعدادی از آخرین عکس های او از زندگی در حصار کره شمالی.


























اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
آمریکا تو دنیا از یه کشور مثل سگ میترسه اونم این کره شمالیه.تا بهش بگن بالا پشت ابرو تهدید هسته ای میکنن.ملتشون از گرسنگی دارن میمیرن اما انرژی تهدید آمیز هسته ای دارن ولی.بدبختهای کمونیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
حکام کره شمالی وظیفه آگاه و مطلع کردن مردم جهان از آخرین دین آسمانی - دین اخلاق و کرامت انسانی را برعهده ندارند اگر محصور زندانی باشند باز هم به اهداف مادی شان با حداقل امکانات (قحطی ) میرسند ولی ما ایرانیان مسلمان وظیفه آگاه کردن مردم جهان را از دین محمد (ص) را با علم و عمل و پاس داشتن اخلاق و کرامات انسانی را داریم که با محصور و زندانی شدن نمی توانیم این وظیفه اساسی را به انجام برسانیم و مانند آب مطهر و تمیز بعد از مدتی فاسد و بد بو و غیر قابل استفاده خواهیم شد.