بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر : ۱۳۶۸۶۶
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان اعلام کرد: هنوز مضنون اصلی پرونده اسید پاشی در اصفهان دستگیر نشده است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفتگو با مهر در پاسخ به اینکه برخی از رسانه ها خبری مبنی بر دستگیری متهم اصلی اسید پاشی در اصفهان منتشر کرده اند گفت: این خبر صحیح نیست و هنوز مضنون اصلی دستگیر نشده است. البته افرادی در این پرونده در حال شناسایی و بازداشت هستند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به اینکه تصویری ساختگی از مضنون اصلی در فضای مجازی منتشر شده و از شهروندان خواسته شده این فرد را شناسایی کنند. آیا این تصویر از سوی پلیس مورد تائید است گفت: هنوز تصویری از مضنون برای شناسایی تائید و منتشر نشده است.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه احتمال تکرار اسیدپاشی در اصفهان صفر است گفت: هرگونه انتشار اخبار کذب در مورد این پرونده قطعا پیگرد قانونی دارد و افراد متخلف دستگیر می شوند.

یک پایگاه خبری شهرداری اصفهان روز پنجشنبه به نقل از جانشین فرمانده انتظامی این استان خبر داد که سرنخ شایعات اسیدپاشی های اصفهان در فضای مجازی به یکی از شهرهای جنوبی کشور رسیده است.

به گزارش ایرنا، به گفته این مقام انتظامی بر اساس تحقیقات پلیس فتا، 2 نفر از کسانی که در فضای لاین، خبرهای کذب را در خصوص اسید پاشی منتشر می کردند، شناسایی شدند و مشخص شد که این افراد در یکی از شهرهای جنوبی کشور اقامت دارند لذا تیم ویژه ای برای دستگیری آنها به این شهر اعزام شده است.

سرهنگ حسین حسین زاده، اظهار داشت: اقدامات کارآگاهان پلیس، نیروهای اطلاعات، سپاه و تمام دستگاه های مرتبط،نشان می دهد که مرتکب این اقدامات اسیدپاشی، یک نفر بوده است.

وی افزود: عامل این کار، فردی دچار اختلالات روانی و ناهنجاری های اجتماعی است که به واسطه محرک های روانی، متوسل به خشونت کور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: مردم ما مطمئن باشند که دست هیچ جماعت و تفکر خاصی پشت این قضیه نیست لذا به ما کمک کنند تا بتوانیم هرچه سریع تر، مسبب این وقایع غیر انسانی و غیر شرعی را به آنها معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: پس از آخرین اتفاق، تمام توان انتظامی خود را به کار گرفتیم تا امنیت را در شهر حکم فرما کنیم؛ بسیاری از عوامل ما در پلیس تخصصی با لباس شخصی در بین مردم حضور دارند و گشتی های کمین و شکار پلیس نیز در حال ماموریت به سر می برند؛ امروز نیز دستور موکد برای نیروهای کمکی صادر شده و از بعد از ظهر پنجشنبه، مردم ما، حضور نیروهای پلیس را در کلان شهر اصفهان به طور محسوس شاهد خواهند بود.

*چند نفر مظنون در پلیس آگاهی اصفهان

وی با اشاره به اینکه عوامل آشکار و پنهان پلیس در تمام خیابان ها و نزدیک تمام مدارس حضور دارند، تصریح کرد: در حال حاضر، چند نفر مظنون در پلیس آگاهی اصفهان، تحت تحقیقات قرار دارند.

سرهنگ حسین زاده ضمن توصیه به مردم مبنی بر اینکه اخبار خود را از نهادهای مسوول دریافت کنند، گفت: شهروندان مطمئن باشند که اتفاق دیگری در این زمینه رخ نخواهد داد و با آرامش به فعالیت های خود در جامعه ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه مطمئنا برای مردم اخبار خوبی خواهیم داشت، اظهار کرد: امیدواریم از این پس، هرگز شاهد وقوع چنین اتفاقات تلخی در کشور اسلامی و استان مذهبی خود نباشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم اگر اخبار خاصی داشتند که می تواند به ما کمک کند، با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
مظنون نه مضنون.
بهرنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
احسنت
علي پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
جالبه متهم هنوز دستگير نشده آقا اعلام ميكنه طرف بيمار روانيه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
اگه مظنون دستگیر نشده از کجا مطمئنید که احتمال تکرارش صفره؟
النا
GERMANY
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
دستگیرش کنید دیگه من برای رفتن به بیرون می ترسم زنگ می زنیم پاسخ گو نیستین. میگید برای مردم کار می کنید خب به فکر باشید
النا
GERMANY
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
دستگیرش کنید دیگه من برای رفتن به بیرون می ترسم زنگ می زنیم پاسخ گو نیستین. میگید برای مردم کار می کنید خب به فکر باشید