بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر : ۱۳۶۸۸۹
حکم ۴ بار اعدام و ۲۰ سال زندان مردی که در پوشش راننده سرویس مدرسه و با تهدید چاقو، دختربچه‌ها را مورد تجاوز قرار می کرد، در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.

به گزارش مشرق، مرد شیطان صفتی به نام «ابوالفضل» دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می کرد.

 شکارچی دختربچه‌ها

او پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به آزار ۹ دختربچه هفت تا ۱۳ ساله اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و ۴ مستشارش، به چهار بار اعدام و ۹۹ ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه ها، ۱۵ سال زندان به جرم آدم ربایی و پنج سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم شد.

در نهایت این حکم در شعبه ۱۶ دیوان عالی کشور تایید شد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سالار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
اینم اعدام کنین ببینید این جور داستانها کم میشه یا نه.فرهنگ آدمای این مملکت مریضه حالا بیاین هی اعدام کنین.روزی نیست صفحه حوادث روزنامه ها خبری از تجاوز جنسی نباشه.بگین ازدواج جوانان.این یارو که متاهل بوده.یا اون یارو پست چی تقلبییه اون که تازه دو تا زن داشته!!.بهانه دیگه چی دارین.
ناشناس
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
آخه چه ربطی به فرهنگ مملکته ما داره.همچین میگی انگار فقط تو ایران این اتفاق میفته.لطفا هر چیزی رو به فرهنگ ایران ریط نده
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
ای سالار
اگر از شاکیان مستقیم این شیطان صفت بودی چی می گفتی ؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
ناشناس انگلیسی! لابد ربط به جغرافیا داره؟!!ناهنجاری روانی واخلاقی و...زیاد بشه نشان در آموزه ها و اموزگاران داره وبدتر از انکه ایا عوقب اینکار بررسی میشه؟ فرهنگ مجموع همه عوامل نژاد وزبان ودین و هنر وادبیات و ورزش وبهداشت وآموزش وروابط انسانی و.... !! نیازهای جنسی جوونها سرکوب شده وتصعید نمیشه و باز میگرده یا منجمد میشه!! بهداشت روانی هم جزو بهداشت عمومی جامعه بوده واز المانهای فرهنگی است...
313
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
جناب انگلیسی ! تو انگلیس و امریکا همش خبر تجاوز پدر به دخترش و از این بدتر ازش بچه دار شدن و هزار نوع دیگه هست اونجا که سرکوب نمیشن پس چرا انجوری میشه ادم حسابی این موضوعات همه جای دنیا هست و دلیل اصلیش هم آزاد بودن نفس انسان هست اگر رها بشه ادم به نابودی کشیده میشه اسلام برای کنترل حد میان را برای انسان تعریف کرده عمل کنین نتیجش رو ببینین
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
یکی نیس بگه اخه ... با بچه ها چیکار داری تو خیابان ها هزار جور ادم بدکاره هست برو سراغ اونا اخه انصافه مگه چند فصل از زندگی این بچه های نازنین گذشته . اعدامش کنید اون ملعون را.
ناشناس
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
شما راه بیفت به این جور آدما آدرس اون ادم بدکاره هارو بده که دیگه سراغ بچه ها نرن خو
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
اگه تو بقیه کشورها این اتفاق می افته که واقعاً هم می افته ادعایی در مسلمانی ندارن این یک-دوم اینکه هیاهوی مسلمان واقعی فقط ماییم رو ندارن.سوم تو بوق و کرنا نمیکنن که بگن ما از همه بهتریم.(بجز پیرو صهیونیزم و نازیسم که این افکار رو دارن).تو مملکتی که همه این ادعا ها رو داره آقای انگلیس تو بگو چی باعث میشه که این داستانها بوجود میاد.روان ما ایرانیها مریضه(نه همه ولی اکثراً)از بس خودشونو تو کمبود میبینن.مگه غیر اینه همه فکر شکمن.متاسفانه امروزه خوی حیوانی مردم بر خلق انسانی داره چیره میشه.واگر نه چند نفر حاضرن اوقات بیکاری نخوابن و مطالعه کنن.چند نفر مثلا واسه نماز شب بیدار میمونن.چند نفر حاضرن تا سیر نشده از سر سفره پاشن .چند نفر حاضرن خویشتنداری کنن سر مسائل جنسی.چند نفر حاضرن مال حرام نخورن حتی اندازه سر سوزن(برین تعریف مال حلال رو از کتابهای دینی بخونین و داستانها و روایت انبیا و معصومین در این خصوص).از این جور چند نفر رو میتونم اندازه دو کتاب بنویسم.حالا بگین فرهنگ والای انسانی فقط در ایرانه و این جور موارد ربطه به فرهنگ نداره.لابد فکر کردین ایران امروزی تمدن 2500ساله داره نه جانم تمدن به طول تاریخ بر نمیگرده .میگی نه برو یه سر به ایستگاههای مترو و brtبزن ملت واسه سواره پیاده شدن چیکار میکنن..!!!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
تا بفکر ارضا جوانا نباشید همین آش با همین کاسه
این جوان نادانی کرده از روی براورده نشدن نیاز جنسیش
اگه نیاز جنسی اش بر طرف میشد اینگونه دیوانه گی می کرد ؟
حسین
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
چه ربطی داره این همه جوان نیاز جنسی دارند چرا اونا نمیرن دنبال این کثافت کاریها؟
حسن
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
جوونا بیکارن زن هم که نمی تونن بگیرن همین میشه
واقعا اگر این جوان هم کار داشت هم نیاز جنسی اش بر آورده میشد این کار ها را می کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟