بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر : ۱۳۶۹۱۹
به گزارش شيعه آنلاين، موضوع اسيدپاشي فرد يا افراد ناشناس به تعدادي از دختران و زنان در شهر اصفهان را مي توان يکي از مهم ترين اخبار داخلي جمهوري اسلامي ايران بر شمرد.

در اين نوشتار، تلاش ما اين نيست که موضوع اسيدپاشي و اينکه چه کسي يا کساني آن را با چه هدف يا اهدافي مرتکب شده اند، را مورد بحث و بررسي قرار دهيم.

اما نکته تعجب برانگيز اين است که ساعاتي پيش خبرنگار افتخاري ما از شهر اصفهان گزارش داد که شب گذشته تعدادي از جوانان يکي از هيئت هاي بزرگ اصفهان تا ساعات نيمه شب در حال برپايي خيمه عزاداري و آماده کردن چادر و خيمه براي برگزاري مراسم عزاداري دهه محرم که از شنبه شب آغاز مي شود بودند.

خبرنگار شيعه آنلاين افزود: اين جوانان بعد از پايان برپايي خيمه، براي خواب به منازلشان رفتند اما دقايقي بعد خبر رسيد که خيمه آتش گرفته و به رغم اينکه جوانان هيئت خود را فورا به محل رساندند، اما خيمه برپا شده به طور کامل در آتش سوخت.

خبرنگار افتخاري ما همچنين گفت: بلافاصله بررسي هاي لازم براي کشف حقيقت ماجرا و اينکه آيا اين اقدام عمدي بوده يا بر اثر يک جرقه يا حادثه غير عمدي رخ داده، آغاز شد. اما جوانان اين هيئت در حين انجام تحقيقات به سرنخي دست يافتند که نشان مي دهد آتش زدن خيمه امام حسين عليه السلام توطئه اي عمدي و برنامه ريزي شده بوده تا آن را در مقابل ماجراي اسيدپاشي قرار دهند.

خبرنگار شيعه آنلاين ادامه داد: در واقع اکنون جو رواني ايجاد شده به گونه اي است که توطئه گران تلاش مي کنند مقصر اسيدپاشي را جوانان مؤمن نشان دهند، از همين رو طراحان اين توطئه براي برافروختن آتش اختلافات، ايبار به سراغ هيئتي ها رفته و با آتش زدن خيمه امام حسين عليه السلام تلاش مي کنند جوانان هيئتي را عليه افکار عمومي نيز تحريک کنند. در واقع فتنه اي آشکار در ميان است تا هيئتي ها را در مقابل مردم قرار دهند.

خبرنگار افتخاري ما در پايان گفت: پيش بيني مي شود که اين روند ادامه يابد زيرا مشخص است که طرح، برنامه و توطئه اي سازمان يافته پشت قضيه است بخصوص اينکه تلاش مي کنند افکار عمومي را در مقابل دستگاه امام حسين عليه السلام قرار دهند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
ظاهرا توطئه ای برنامه ریزی شده در راه ست بهتر است تمام اقشار جامعه هوشیار باشند و اقدام غیر منطقی و شایعه پراکنی نکنند . بعید نیست دست داعش در این برنامه ها باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
خبر نگار شما تازه تازه خبر نقل کرده بعد چجوری توی این مدت کوتاه،بررسی های لازم را انجام دادید تا به این نتیجه برسید؟
ماهی چندتا از همین خیمه ها توی شهر ما بخاطر اشتباه اتش میگیره که تازگیها پولس وجود کپسول اتشنشانی رل برایشان اجباری کرده
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
امنیت یکی از موحبات و نعمتهای نامرئی هست مثل سلامتی وقتی از دست میدی می فهمی چه چیز با ارزشی هست.روی صحبتم به ناجا،اطلاعات سپاه و سربازان گمنام هستش.شما اون ریگی رو رو هوا زدین یعنی نمیتونین اینا رو شناسایی کنین.ملتو دست انداختین.یا ادعاتون خیلی زیاده و یا کاری ازدستتون بر نمیاد.و یا اینکه واقعاً نمی خواین کاری بکینین.شما که میگین اطلاعات ایران از موساد قوی تره پس کو کجاست این قدرت؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
این حرکت نیز مانند اسید پاشی حرکتی در جهت نفاق و دو دستگی در جامعه میباشد

دشمنان کشور بیشترین لذت را از این واقعه میبرند

لازم است کلیه دستگاهها این موارد را باسرعت بسیار زیاد پیگیری وکنن وبه نتیجه برسانند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
کار کار انگلیس و امریکای جهانخواره
علی
-
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
جواب را باید در کامنت های غیر قابل انتشار جست!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
مقصر اسید پاشی رو هم بگید همین خبر نگار پیدا کنه کارش درسته
شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
همان كساني كه اسيد پاشيده اند،حالا هيئت آتش مي زنند.
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
هرکسی امنیت جامعه را به خطر بندازه باید در بند قانون گرفتار و مجازات بشه.مرگ بر ایرانیان انگلیسی منش که همیشه در فکر خراب کردن امنیت اجتماعی دیگرانند.از اسید پاکش گرفته تا خیمه آتش زنش.
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
چرا اب تو اسیاب دشمن میریزی جناب خبرنگار پیش بینی هم میکنی جناب نوستر اداموس!؟
پیش بینی نکنین لطفا شما .
مردم ما آگاه تر و فهمیده تر از این حرفها هستند .
پناه میبریم بر خدا از شر شیطان رانده شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مرگ بر اسید پاشان